Artstar Vs. Superstar


hejsa

Skal jeg vælge Superstar el. Artstar  

27 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Hej derude

 

Jeg står og skal have nyt sæt og jeg har muligheden for at købe et brugt Tama Artstar til et nyt Tama Superstars pris.

Hvad ville du vælge???

Jeg vil helst gerne have response fra folk der har prøvet dem begge to... Helst ikke fra folk der kun kender til det ene sæt... Det skal lige siges at Superstar er coating og Artstar er lak.

 

P.S. det er et Artstar II fra 91' serien (maple)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej derude

 

Jeg står og skal have nyt sæt og jeg har muligheden for at købe et brugt Tama Artstar til et nyt Tama Superstars pris.

Hvad ville du vælge???

Jeg vil helst gerne have response fra folk der har prøvet dem begge to... Helst ikke fra folk der kun kender til det ene sæt... Det skal lige siges at Superstar er coating og Artstar er lak.

 

P.S. det er et Artstar II fra 91' serien (maple)

ARTSTAR II!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Hvis ikke du køber det, gør jeg!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har jo PM'et sammen men drop nyt Superstar ide'en PLEASE!!!!! :tu:

 

Der er HELVEDES forskel på top og mellemklasse.

 

Livet er for kort til den slags. Især når du har muligheden for at finde et Artstar. Nye Superstar vil altid være der hvis du bliver træt(ER DET MULIGT?) af Artstar. Omvendt er mulighederne meget begrænset.

En anden ide kunne være at købe Artstar og byt med Slayerfanatic's Superstar hvis ikke det går. :D

 

Dem der iøvrigt stemmer Superstar har I prøvet et Artstar? Hvis ikke hvordan kan I svare 100% oprigtigt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Dem der iøvrigt stemmer Superstar har I prøvet et Artstar? Hvis ikke hvordan kan I svare 100% oprigtigt?

Nu skal jeg støtte dig med min stemme... :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Køb da det du synes der lyder bedst!

Så hvis det bedste af sættene ikke stemmer, og det ringeste er stemt bedre i købsøjeblikket snyder han jo sig selv :huh:

 

Lyt hellere til de andre... ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

:huh: KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!! ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

Han skal jo nok bruge længere tid på lege med det end 5 min. Kringlet lorte sætning

Tror alligevel det er vigtigere han lytter til folk med erfaring :huh:

 

- mvh André

Link til kommentar
Del på andre sites

Så hvis det bedste af sættene ikke stemmer, og det ringeste er stemt bedre i købsøjeblikket snyder han jo sig selv :kiss:

 

Lyt hellere til de andre... :lol:

Jeg har fået at vide at sættet skal have nye slagskind. Så her må jeg give Andre_h ret.

 

Hvis man skifter selve navnet Artstar ud med Starclassic og spørger hvad man skal vælge er det måske mere tydeligt.

 

Desuden er prisen på 8000kr rimeligt meget at spare i forhold på et Superstar som kan give råd til extra bækner,stativer osv.

Selvfølgelig er der bare med lyd i et Artstar. Vintage? Ikke i stil med Ludwig/Gretch? men de fleste kunstnere som brugte netop Artstar II omkring den tid. 1991

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmmm Jeg har et Artstar stående, som bare står og samler støv. 22x16 10x9 12x10 14x12 I en Lilla Wrap. Nogen der ved hvad sådan et sæt kan indbringe?

Det lyder som noget Artstar ES..??

 

Konfirmér lige serien, og send mig en PM..

Jeg kunne være interesseret..

Link til kommentar
Del på andre sites

:doo: KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!!KØB BRUGT..!! KØB BRUGT..!! :D

...Og hvis alle så gjorde det, så var der pludselig kun tudsegamle og totalt ramponerede skodsæt tilbage..

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmmm Jeg har et Artstar stående, som bare står og samler støv. 22x16 10x9 12x10 14x12 I en Lilla Wrap. Nogen der ved hvad sådan et sæt kan indbringe?

Lilla Wrap?

 

Kasper find lige nogen billeder frem tak!

 

Ellers er er det 11*12 for en 12 tommer og 13*14 for en 14 tommer hængetam.

 

dybde gange diameter

 

Det er powersize og de fås i en enkelt størrelse

 

Billeder nu!!!!!!!!!!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Fandt lige ud af sammen med Jaeger at det var Artstar ES serien jeg havde. Dvs. i Basswood istedet for Ahorn. Det gør det jo en del mere uinteressant.

 

Men jo, du har ret, jeg har misforstået størrelserne. de er Grumme Power Tam'er når jeg kigge på dem :P

 

Der er vist nogle gamle billeder da jeg spillede i et RATM jam for en del år siden hvor jeg spiller med det.

 

Savner sgu næsten at spille med den Stortromme. Der var en helt specielt bund i den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fandt lige ud af sammen med Jaeger at det var Artstar ES serien jeg havde. Dvs. i Basswood istedet for Ahorn. Det gør det jo en del mere uinteressant. 

 

Men jo, du har ret, jeg har misforstået størrelserne. de er Grumme Power Tam'er når jeg kigge på dem :huh:

 

Der er vist nogle gamle billeder da jeg spillede i et RATM jam for en del år siden hvor jeg spiller med det.

 

Savner sgu næsten at spille med den Stortromme. Der var en helt specielt bund i den.

Es serien er 8 ply mahogany og 1 ply (inderlag) birch ifølge kataloget fra '96.

 

Farven kaldes Majestic Purple og 10 tommeren beskrives som 10*10.

 

Ikke et sæt der skal nedvuderes som billigere ende.

 

Faktisk var der Artstar Custom (tidligere II)Starclassic maple så Artstar ES er en varation med andet træ end maple men samme højkvalitet.

 

 

Foreskellen på Custom og Starclassic er at Custom er 2mm tykkere.

Redigeret af Anderz
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu