Pearl Master


Wedderkopp

Recommended Posts

Tja som der står i overskriften har jeg købt det Pearl sæt Laust Sonne har spillet på. :cigar: Fuck hvor fedt man!!!! :dev: Jeg kan næsten slet ikke vente.. Og jo der skal nok komme billeder når sofaen er smidt ud så der bliver plads til sættet mit i stuen!! :nuke: Nå ja men lidt info

PEARL MASTER custom

13" tom, 16" + 18" gulvtoms, 26" storetromme, 14" Steve Ferrone lilletromme, tomholder, rims, pedaler samt alle stativer.

Her er lige et billede til sættet kommer hjem til mig..

Laust2.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Som stor D-A-D-fan kan jeg kun sige tillykke. Og luk nu vinduer og døre forsvarligt - man kunne jo fristes til at lege indbrudstyv for en nat, når du har det sæt :tu:

Jeg bor på første sal og har et bat stående ved døren. Men tak fordi du siger det jeg kontakter dig når sættet et stjålet.. ;-) Nogle ville måske nok mene det ville være mere end dumt sikker også farligt at brække ind hvor jeg bor.. :-)

 

 

 

 

Håber det bare var en joke ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke!

Så må vi da håbe at du kan finde ud af at spille på det ordentligt! Og ikke ligesom Laust som tjatter til det med sin underlige jazz-måde at spille på! Hvordan kan man spille jazz i et rock-band som D-A-D? Og tilmed så synes størstedelen af dem der hører D-A-D at det er fedt!!

Nå men det er sgu et fedt sæt han havde...

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu