Zildjian Eller Sabian


cmol

Hvad er bedst?..  

245 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Jeg stemmer fandme Zildjian!

 

Jeg har altid haft super fede erfaringer med Zildjian K - selvom mit yndlingsbækken er et Sabian HHX Evolution crash..... Jeg kan erklæres sindsyg den dag jeg sælger det!!

Faktisk er jeg Sabian-mand, men ørerne forandrer sig jo :tu: eller noget..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
  • Svar 93
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

synes det er MEGET svært... for jeg har mine zildjians, K, KC og K const. og jeg ELSKER dem.. men omvendt.. så siger HHX og HHX evolution mig bare SÅ meget!..

 

der imod kan jeg stort set ikke lide zildjian A og sabian aax.. :) men det er jo personlig preference...

 

så.. jeg stemmer ikke.. jeg holder mig neutral... kan godt lide begge..

 

mvh

Emil

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 8 måneder senere...

Har stemt Zildjian pga at jeg ikke har nogle Sabian og at vi har et Sabian på skolens sæt og resten af sættet som lyder af .... har gjort sådan at bækkenet lyder dårligt :-(

 

Zildjian

 

 

Vh Louie

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvom afstemningens navn er Zildjian Eller Sabian, Ondt... Så taler resultatet vidst for sig selv: Zildjian...

 

Dog må et af mine ultimative bækkener være mit 22" Sabian AA Raw Ride :)

 

Venligst

søren.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 måneder senere...
  • 3 uger senere...
  • 11 måneder senere...

Paiste er oss min nummer 1..

 

Men jeg synes i denne afstemning mest om Sabian. Jeg synes sabian er langt mere fremme i skoene og gode til at komme med nogen rigtig spændende ting på markedet.

 

Meinl er nu oss rigtig godt med efterhånden..

Link til kommentar
Del på andre sites

Only

 

 

SABIAN!!!!! :-)

 

Havde jeg ikke troet ville komme fra en der har "Paiste Twenty" som profil billed :)

Men ellers vil jeg også sige Sabian fordi jeg ikke kan sige paiste og meinl :) Hvorfor er der ikke flere der bruger meinl ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 8 måneder senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu