Hvor Ofte Er Du På Trommeslageren.dk?


erge

Bare en skør tanke  

88 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Hvis så vi fjernede dine fortællinger om træsorte, teknik osv. som er ganske forkerte. Samt de indlæg du bruger på at forsvare dig selv. Så er du jo et godt stykke fra Gunnar (Sagde en, som er stolt af mine indlæg, mange som få.)  :tu:

Hmm... :huh:

Du har også rigtig travlt hva?... Fik du bank som barn, eller hvad har gjort dig til en person som har travlt med at finde andres fejl? :D

 

Utroligt du gider spilde din tid med at angribe folk. Jeg gør ikke en flue fortræd?... slår du også på små børn? :-o

Dig om det... Håber da du er glad selv med sådan en attityde, hvor du angriber folk som intet gør mod andre...

 

:D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvis så vi fjernede dine fortællinger om træsorte, teknik osv. som er ganske forkerte. Samt de indlæg du bruger på at forsvare dig selv. Så er du jo et godt stykke fra Gunnar (Sagde en, som er stolt af mine indlæg, mange som få.) :tu:

Ja, og hvis vi fjernede de indlæg du og andre har brugt på at bitche over hans antal indlæg var i også alle en del indlæg fattigere (øv bøv altså :huh:)

 

I siger det ikke pisser jer af at han har så mange indlæg, men hvorfor fanden så bruge tid på at poste indlæg om det?!

 

-Vil ikke udtale mig om Andre_h´s indlæg generelt da jeg ikke kan se hvad der giver "os" ret til at dømme hvem der må skrive hvad...

 

FFS da!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man slettede alle indlæg som handler om Andre_h (hvoraf han har skrevet ca halvdelen selv :tu: ) ville ts.dk være temmeligt tom :huh:

 

Det gas..

 

 

 

Om 5 år har jeg allerede tourneret så meget i USA at jeg ikke kan dansk mere.....

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm... :ph34r:

Du har også rigtig travlt hva?... Fik du bank som barn, eller hvad har gjort dig til en person som har travlt med at finde andres fejl? :)

 

Utroligt du gider spilde din tid med at angribe folk. Jeg gør ikke en flue fortræd?... slår du også på små børn? :D

Dig om det... Håber da du er glad selv med sådan en attityde, hvor du angriber folk som intet gør mod andre...

 

:tu:

Er egentlig også bedøvende ligeglad med dine posteringer Andre H.

 

Men hvad laver du egentlig på en trommeside når du mest skriver i off topic??

 

Er ikke ment som hverken had eller andet af den dur. Blev pointeret med smileys ikke at forglemme.

 

For off topic mister bare repekten for mig da jeg er mere interesseret i tromme info generalt. Kan stort set ikke bruge dine indlæg til noget men ja Ts.dk vil være for tomt.

 

Få gange har jeg har givet dig et enig smiley på emner men der er dælme langt imellem guldet. :-)

 

Lad os høre et sidste ord fra dig for jeg ønsker ikke at diskutere dette Quote til døde. Dette er bare min holdning.

Lev med det

Link til kommentar
Del på andre sites

Er egentlig også bedøvende ligeglad med dine posteringer Andre H.

 

Men hvad laver du egentlig på en trommeside når du mest skriver i off topic??

 

Er ikke ment som hverken had eller andet af den dur. Blev pointeret med smileys ikke at forglemme.

 

For off topic mister bare repekten for mig da jeg er mere interesseret i tromme info generalt. Kan stort set ikke bruge dine indlæg til noget men ja Ts.dk vil være for tomt.

 

Få gange har jeg har givet dig et enig smiley på emner men der er dælme langt imellem guldet. :tu:

 

Lad os høre et sidste ord fra dig for jeg ønsker ikke at diskutere dette Quote til døde. Dette er bare min holdning.

Lev med det

Gør det noget jeg kaster med sten hvis der er et enkelt guldkorn imellem... :-)

 

Men spændende at nogle enkelte herinde har så ondt i røven over andre. Jeg ved næsten ikke hvem der spilder deres tid mest.

 

Jeg får noget ud af ts.dk, så rager det mig faktisk hvad andre mener...

Ts.dk er min guldmine :ph34r: .. find jer en ny, hvis siden er ikke er god nok til jer :D

 

- mvh André

Link til kommentar
Del på andre sites

Allerede nu har jeg droslet meget ned på mit forbrug og antal af mine indlæg - desværre. :-) Jeg gider bare ikke rigtig svare på alle ting længere, og istedet svarer jeg kun på det, som har relevans for mig.

Så fremtiden er nok ikke meget anderledes, men at glemme trommeslageren.dk - det gør jeg aldrig. :D

 

 

Åååh, gud, igen overfaldes André, pga. hans høje antal indlæg. Hvis folk virkelig lægger mærke til det, så ville de også se, at André svarer så godt han kan, i alle de tråde han har noget at skrive i - og det er der saterneme ikke noget galt med. Drengen kan godt lide at skrive på den her side, så lad os da ære ham istedet for det der 7.klasses bitching folk disker op med lige nu. "Jeg går ikke op i hvor mange indlæg du skriver, men jeg tror du skriver bare for at skrive... bla bla bla..."

Du går ikke op i det, men alligevel kommenterer du det? Skidesmart! :tu: (smiley'en er indsat ironisk ment.)

 

Jeg er enig med Tronraner: FFS da!!!

:ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

Gør det noget jeg kaster med sten hvis der er et enkelt guldkorn imellem... :-)

 

Men spændende at nogle enkelte herinde har så ondt i røven over andre. Jeg ved næsten ikke hvem der spilder deres tid mest.

 

Jeg får noget ud af ts.dk, så rager det mig faktisk hvad andre mener...

Ts.dk er min guldmine :ph34r: .. find jer en ny, hvis siden er ikke er god nok til jer :D

 

- mvh André

Siden er for god til dig.

 

(Forud for dette ligger en msn chat hvor jeg prøver at forklare mit synspunkt, denne chat ender dog med at jeg bliver kaldt en idiot :tu:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Siden er for god til dig.

 

(Forud for dette ligger en msn chat hvor jeg prøver at forklare mit synspunkt, denne chat ender dog med at jeg bliver kaldt en idiot  :tu:)

Og du kaldte mig fordumsfuld, usympatisk, fordømmende... Hvor han startede med at fortælle mig han ikke diskuterede med idioter. Det hele skal lige med Kasper, ellers ligner det lidt propaganda :)

 

Men kom dog videre, du MÅ have bedre ting at tage dig til, end at genere folk som aldrig har gjort andet end det de synes var rigtig og deres bedste. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Allerede nu har jeg droslet meget ned på mit forbrug og antal af mine indlæg - desværre.  :(  Jeg gider bare ikke rigtig svare på alle ting længere, og istedet svarer jeg kun på det, som har relevans for mig.

Så fremtiden er nok ikke meget anderledes, men at glemme trommeslageren.dk - det gør jeg aldrig.  :)

 

 

Åååh, gud, igen overfaldes André, pga. hans høje antal indlæg. Hvis folk virkelig lægger mærke til det, så ville de også se, at André svarer så godt han kan, i alle de tråde han har noget at skrive i - og det er der saterneme ikke noget galt med. Drengen kan godt lide at skrive på den her side, så lad os da ære ham istedet for det der 7.klasses bitching folk disker op med lige nu. "Jeg går ikke op i hvor mange indlæg du skriver, men jeg tror du skriver bare for at skrive... bla bla bla..."

Du går ikke op i det, men alligevel kommenterer du det? Skidesmart!  :)  (smiley'en er indsat ironisk ment.)

 

Jeg er enig med Tronraner: FFS da!!!

:tu:

Mange tak Troels... :)

Jeg tror også det meste af ts.dk har set din pointe. Det er kun nogle enkelte som tager enhver lejlighed til at genere andre :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Og du kaldte mig fordumsfuld, usympatisk, fordømmende... Hvor han startede med at fortælle mig han ikke diskuterede med idioter. Det hele skal lige med Kasper :tu:

Syntes næsten loggen skal lægges ud, kaldte dig på intet tidspunkt idiot. Et meget stærkt ord at bruge hvis du spørger mig.

Jeg kaldte dig usympatisk på baggrund af kommentarer som "... fik du bank som barn..." mm.

Jeg kaldte dig fordomsfuld/fordømmende på baggrund af at du, på trods af flere venlige og velargumenterede forsøg, simpelthen ikke ville læse hvad jeg skrev, men hvad du ville have jeg skulle skrive.

 

Jeg ser intet problem med at "det hele kommer med" - Bør jeg vidst heller ikke, modsat visse andre.. André :)

Link til kommentar
Del på andre sites

...rods af flere venlige og velargumenterede forsøg, simpelthen ikke ville læse hvad jeg skrev, men hvad du ville have jeg skulle skrive....

*Host host* :tu:

Bush kan vist godt bruge en fyr som dig lige nu, hvis du kan vende sådan en samtale til noget der ligner det der :)

 

Men kom nu videre. Du har vel bedre ting at tage dig til end at "jagte" mig ? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

*Host host*  :tu:

Bush kan vist godt bruge en fyr som dig lige nu, hvis du kan vende sådan en samtale til noget der ligner det der  :)

 

Men kom nu videre. Du har vel bedre ting at tage dig til end at "jagte" mig ? :tu:

Det er da ganske forfærdeligt at du føler dig jagtet. Om det er tænkt sådan fra min side? Nææ, egentlig ikke specielt. Men jeg er da tilbøjelig til at sige at det da er en debat efterhånden. Nogle vælger at skrive en masse og sige meget lidt, andre det modsatte. (bid mærke til ordet andre, ikke andré) :)

 

I øvrigt kan man jo tale for og imod hvad Bush har gjort. Det er nok et af de punkter vi aldrig kan blive enige om noget som helst.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er da ganske forfærdeligt at du føler dig jagtet. Om det er tænkt sådan fra min side? Nææ, egentlig ikke specielt. Men jeg er da tilbøjelig til at sige at det da er en debat efterhånden. Nogle vælger at skrive en masse og sige meget lidt, andre det modsatte. (bid mærke til ordet andre, ikke andré) :tu:

 

I øvrigt kan man jo tale for og imod hvad Bush har gjort. Det er nok et af de punkter vi aldrig kan blive enige om noget som helst.

Det har været underholdende det her.

Og jeg har glemt det i morgen, senest i overmorgen, alligevel. Så jeg håber ikke at du bruger for meget tid til at tænke nærmere over dette her :)

 

Hyg dig...

Link til kommentar
Del på andre sites

Om fem år har jeg alt for travlt med at turnere verden rundt og være cool rockstaragtig (yeah right :tu: men man har lov at drømme) til at bruge lige så meget tid på Ts, som jeg gør nu, så jeg har stemt, at det er jeg en gang imellem, men har droslet meget ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

Se - det overrasker mig slet ikke!

 

Jeppe

Taget lige ud af kontekst... det undrer mig ikke :tu:

Prøv dog at lade det være Jeppesen?... det er uddebateret :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ikke desto mindre gør det sig gældende. Og det er noget jeg gør generelt, eller hvad? Måske forveksler du mig med alle de andre, som har vendt sig imod dig pga. din arrogance og det-man-siger-er-man-selv-argumentation og din tro på, at du kan sige hvad det passer dig, så længe du pynter med en smiley.

 

Jeppe

Link til kommentar
Del på andre sites

Ikke desto mindre gør det sig gældende. Og det er noget jeg gør generelt, eller hvad? Måske forveksler du mig med alle de andre, som har vendt sig imod dig pga. din arrogance og det-man-siger-er-man-selv-argumentation og din tro på, at du kan sige hvad det passer dig, så længe du pynter med en smiley.

 

Jeppe

Ih, ja...

Tak for en sviner... så citere du mig lige hvor jeg skrev sådan om dig. :tu:

Jeg tror lige du har bevidst at jeg ikke forvekslede dig med andre. :)

 

Skal vi droppe det nu?... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu