Hvor Ofte Er Du På Trommeslageren.dk?


erge

Bare en skør tanke  

88 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Så syntes jeg dælme det er på tide at du begynder at snakke ordentligt. Knap så nedladende, og knap så udfarende. Så er jeg i alt fald tilfreds :lol:

 

Og du prædikede om dobbeltmorale til mig.. Kan jeg jo kun smile af :)

Synes du selv din tone er så pisse fornem?! Manden svarer på noget du skriver med et ganske forståeligt "enig" og alligevel skal du absolut lige kommentere det

 

Du er også enig i at man skal holde indlæg i en sober tone?  :lol:

 

-Er ved at være træt af folks idé om hvad en sober tone er, i er jo ikke en skid bedre selv. Det er ok at man siger sin mening, men der er ingen grund til den her mere og mere ligegyldige heksejagt, lad dog være med at brokke dig bare for at gøre det. Det gælder sådan set alle parter, det her har jo udvilket sig til et småligt skænderi på børnehave niveau hvor alle sviner alle uden nogen form for konstruktive tiltag

 

Så vil nu spørge dig:

Du er også enig i at man skal holde indlæg i en sober tone?  :-)

 

Hvis du er så svar på afstemningen eller luk røven! Det er ikke at have en sober tone at svine et andet medlem, lige meget hvem man er, du må sgu bare fucking indordne dig, du har ikke mere ret til at være her på sitet end alle andre, er du utilfreds så gør opmærksom på og STOP så, jeg sviner jo heller ikke alle dine indlæg her i debatten selvom jeg synes du er en skovl at høre på vel?

 

-Tror Andre_h har fanget "jeres" budskab, så tror tråden kan stoppe her! (og med tråden mener jeg hele den OT "debat" her, TILBAGE TIL AFSTEMNINGEN...)

 

FFS!!!

 

:):D:D:D:D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det synes jeg er noget vrøvl du siger tronraner. Man bliver nødt til at holde en ordenlig tone. Synes dit indlæg er et eksempel på dårlig tone. Og det gidder jeg ikke lukke røven i for og finde mig i. Så må du sq også lige respektere at foraene her er for alle. Derfor: HOLD EN SOBER TONE :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt se at hele Andre_H debatten er kørt langt ud, men jeg ser ikke på den som en heksejagt. Mere som en påmindelse om at holde lidt takt og tone. At sådanne påpegelser så bliver opfattet som heksejagt og man derefter bliver opfordret til at LUKKE RØVEN - det har jeg sq ikke respekt for...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det er så pisse forbudt at minde folk om at de måske kunne formulere sig på en mere behagelig måde...?! :lol:

Det må man også meget gerne, er bare meget meget træt af at man siger til folk at de skal skrive i en ordentlig tone, når man ikke engang selv formår at videregive det simple budskab "hold en pæn tone" uden at man skal svine hinanden.

 

-Kritiserer ikke udelukkende "den ene part" her, synes at alle burde skrive i en bedre tone, og lade lade være med at tage alting så skide personligt. Man kan godt diskutere uden at skændes!

 

(Ved udemærket godt at mit forrige indlæg ikke var skrevet i en "ordentlig tone", men siden at Kasper Moll åbenbart mener at man kun kan videregive budskaber i den tone, må det jo være fordi han ikke forstår andet selv - det var ment som en hjælp...)

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er noget lidt mere indholdsrigt i kan "diskutere", end mig... :lol::D

 

potato.jpg

 

OOOOMG!!! :D !!!! NOOO!!!!... sagsøg mig  :lol:  :)

Jeg tror efterhånden ikke at det er dig der diskuteres, men nærmere bare en gang mudderkast. Jeg har sq ikke ondt i røven over dine indlæg. Jeg blev bare ked af den hadske stemning der udviklede sig gennem denne tråd. Jeg synes sq også at folk herinde skal lade være med at tage tingene alt for personlige. Men hvis ens person bliver direkte angerbet synes jeg at man skal skrive til vedkommende at han/hun skal være mere respektfuld.

 

EDIT:

Men synes du egentlig selv at du er dummere eller midre indholdsrig end kartofler André? :-):D:D

Redigeret af Mr. Morkel
Link til kommentar
Del på andre sites

Det må man også meget gerne, er bare meget meget træt af at man siger til folk at de skal skrive i en ordentlig tone, når man ikke engang selv formår at videregive det simple budskab "hold en pæn tone" uden at man skal svine hinanden.

 

(Ved udemærket godt at mit forrige indlæg ikke var skrevet i en "ordentlig tone", men siden at Kasper Moll åbenbart mener at man kun kan videregive budskaber i den tone, må det jo være fordi han ikke forstår andet selv - det var ment som en hjælp...)

Nu vil jeg så gerne have at du kommer med et eksempel på hvor jeg sviner nogen som helst til? (Og brug nu venligst ikke den ene gang hvor jeg "kalder andré for en idiot" - Det er ment som en påmindelse om at han er dobbeltmoralsk uden selv at kunne se det. Og ikke ment som at han rent faktisk er en idiot. Han er sikkert vældig flink i de rette omgivelser. :lol:

 

At jeg ikke forstår budskaber skrevet på barnlig vis? Tjo, det tror jeg nu nok jeg gør. Om jeg har respekt for dem der fyrer dem af? Bestemt ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

EDIT:

Men synes du egentlig selv at du er dummere eller midre indholdsrig end kartofler André?  :argh:  :D  ;-)

Nej... men synes bare at visse folk skulle starte ud med en hobby noget som passer til deres niveau... :dev:

 

Ej, gas.. :P

Jeg er nok både dummere og mindre indholdsrig end en kartoffel... det siger lidt om personerne som finder det interessant at spilde deres tid med mig. :doo::dev: Gas igen... :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu vil jeg så gerne have at du kommer med et eksempel på hvor jeg sviner nogen som helst til? (Og brug nu venligst ikke den ene gang hvor jeg "kalder andré for en idiot" - Det er ment som en påmindelse om at han er dobbeltmoralsk uden selv at kunne se det. Og ikke ment som at han rent faktisk er en idiot. Han er sikkert vældig flink i de rette omgivelser. :argh:

 

At jeg ikke forstår budskaber skrevet på barnlig vis? Tjo, det tror jeg nu nok jeg gør. Om jeg har respekt for dem der fyrer dem af? Bestemt ikke.

Nu behøver man jo ikke bruge ord som "idiot" for at svine folk til, de fleste herinde er da heldigvis ikke så infantile trods alt. Men man kan jo godt læse mellem linjerne, mener f. eks ikke at jeg behøver lede længe efter et sted hvor du "sviner" en, bare i dit svar på mit indlæg kommer du med følgende kommentar om Andre_h:

Han er sikkert vældig flink i de rette omgivelser. :doo:

Hvilket jeg mener i direkte unødvendigt, der er ingen grund til at gøre den her debat personlig. Siger ikke at du er den eneste herinde der benytter sig af denne retorik, overhovedet, og det her er ikke et decideret personligt angreb, er bare ved at have fået nok af den her debat, fra begge parters side. Det burde være muligt at alle bare lukkede røven, mig selv inkl, ellers må tråden jo lukkes for det her fører jo ingen vegne, tror det er længe siden folk havde ytret hvad de ville, nu er det bare mudderkastning i alle retninger

Link til kommentar
Del på andre sites

Dybest set er der jo ikke noget forkert i sådan en tråd - på sæt og vis. Naturligvis skal man kunne tale pænt, modent og sobert til hinanden, uden at patronisere hinanden (...) men at det slår nogle gnister og der ryger uenigheder gennem luften er vel også ok? Eller? Spændende og til tider underholdende har det da været indimellem!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu