Hjælp


lars_ulrich

Recommended Posts

Hej. Jeg ved ik om det er her jeg skal smide det her indlæg, men nu prøver jeg :doo:

 

Jeg har købt et Aquarian Super Kick I, men det er skævt :lol:.

 

Først troede jeg det var min tromme der var blevet skæv, men så satte jeg det andet skind jeg havde før. Det smed jeg på og det passede som om der ik var noet galt.

 

MEN det jeg ville spørge jer om, er har i prøvet sådan noet at skind ik passer...det er jo et rimlig dyrt skind :hmm:.

 

Jeg har ikke snakket med dem som jeg har handlet med, men det er ox en månede siden jeg har købt det, men havde ikke tid før nu til at sætte det på.

 

Tror i det vil gøre en forskel??

 

Håber på lidt hjælp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hm. Den lyder til at blive en svær nød at knække. Har selv en tromme som er skæv. Yirks! -PEACE!

 

Tror det er skindet der er skævt. Dit trommesæt er ikke ligefrem "billig"-tønder.

 

Håber det ordner sig for dig Kent!

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg synes du skal gå ned i trommebiks og sige: " Dav! kan jeg få et nyt skind?" eller noget i den stil, for jeg tror da helt sikkert at det vil ændre lyden og komme til at lyde underligt....

 

/mikkel :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay. Den er da helt gal i forhold til billederne!

 

kommer du ned på KE i påsken??
Hør: Jeg er Slette-menneske hvilket vil sige at jeg skal på SKS. Men skal på weekendtur med væbnerne, ned til KE den 28. eller sådan noget. Kom du egentlig på Seniorcity i år?
Link til kommentar
Del på andre sites

Der er et halvt års garanti på alle varer, hvis ikke sælgeren kan bevise, køberen er skyld i fejlen. Halvandet år derefter skal køberen argumentere for, at fejlen ligger hos producenten eller sælgeren, hvis der skal byttes på garantien. Sådan er købeloven, så gå bare i butikken og sig, du skal have et nyt, for det her er skævt! Så får du sikkert et nyt helt uden vrøvl :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er et halvt års garanti på alle varer, hvis ikke sælgeren kan bevise, køberen er skyld i fejlen. Halvandet år derefter skal køberen argumentere for, at fejlen ligger hos producenten eller sælgeren, hvis der skal byttes på garantien. Sådan er købeloven, så gå bare i butikken og sig, du skal have et nyt, for det her er skævt! Så får du sikkert et nyt helt uden vrøvl :-)

Er jeg ox pænt sikker på :tu:

 

Men er der noen af jer der har prøvet noet af det samme??

Link til kommentar
Del på andre sites

Er jeg ox pænt sikker på :-)

 

Men er der noen af jer der har prøvet noet af det samme??

Jeg har aldrig prøvet det, men jeg var også en del år om at begynde at spille meget og indse betydningen af skind. Så jeg har ikke haft fat i vildt mange. Det har været Remo det hele.

Link til kommentar
Del på andre sites

Er jeg ox pænt sikker på :-)

 

Men er der noen af jer der har prøvet noet af det samme??

Jeg har prøvet det med et 16" pinstribe, som var en ½ tomme for stor! De havde stor forståelse for det i butikken og jeg fik et nyt uden problemer.

Det var bare ikke så fedt, da jeg først opdage det lørdag eftermiddag i et lydstudie i Malmö, så en lærestreg er at tjekke sine skind inden man skal bruge dem :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu