Geografisk Analyse


Gunnar Kristiansen

Hvor i Danmark bor du?  

233 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

  • Svar 102
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er her virkelig ingen fra Lolland / Falster? :D

Nej, det er da pudsigt. ER de virkelig ved at lukke Lolland og Falster helt, som man hører så meget om - selv musiklivet er måske gået i stå - eller fik de aldrig den bredbåndsforbindelse over den nye Farøbro :huh:

Bare vi nu ikke bliver oversvømmet af tyske trommefolk, når Femernbroen kommer op at stå ;)

Nå, jeg kender da Jeppe dernede ved Nysted, der spiller trommer - så én er der altså.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hallo!!!

Hvad bliver der af Østjylland/Århus.

Gunner du skal være lidt mere præcis i dine afstemninger ;)

Man må helst ikke være over 30 og fra Århus ;) ......nu er jeg ked :huh:

Frants, i går blev du også ked ....... Nu må du altså tage dig sammen :D

 

Vi kan ikke have du går hele julen og er ked :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

Udmærket med angivelse af lokalitet/geografisk placering.

Man kunne jo udfylde feltet lokalitet under medlemmernes "Profil".

Obs!

Gøres obligatorisk sammen med alder ved tilmeldingen (samt medlemmets navn).

Kunne danne baggrund for analyseafstemninger.

 

4300dk

Helt enig med Holbæk (4300dk). Du skal bare lige huske ved lejlighed, at opdatere din egen profil - der mangler lidt, i forhold til dit forslag, men jeg er altså stadig enig med dig!

 

Stort set alt skal gøres obligatorisk. Hva' f..... - vi har vel ikke noget at skjule for hinanden :huh:

Vi er vel kombisser (som de vist nok siger henne i Sverige).

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er jo ikke nemt med sån nogle gamle røvhuller som Olje. Vi er langt efter i udvikling. Der er også min derfor min guitarist altid sagde vi kun var instrumentejere :D

Den må du liiiiige forklarer nærmere. Den forstod jeg sq ikke, Frants?

 

Altså røvhullet og Olje forstod jeg :huh: . Det er resten jeg lige har lidt flimmer med

Link til kommentar
Del på andre sites

;-) Jeg er fra Aabenraa. Det er lidt blandet med musiklivet i det Sønderjyske. Dog er der efterhånden ved at komme lidt gang i den med flere forskellige årligt tilvendende livearrangementer. Der findes enkelte rigtig gode musikværtshuse - "Huset" i Haderslev, Sønderborghus i Sønderborg, ligesom Sønderjyllandshallen i Aabenraa afholder mange gode koncerter.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
Alle i ski'e Kjøwenhavnere...nå, men jeg har valgt andet, da vestjylland/sydjylland (esbjerg) ikke er med. Og nej Esbjerg er IKKE midtjylland!!! Har dog boet 6 år i Hjordkær ved Aabenraa, indtil juli i år...

Hjordkær... det minder mig om dengang jeg var med min vem fra rødekro til et tosset halbal...

der fandt jeg ud af, at man ikke skal tage damerne på røven... de kan godt li det, men det kan deres kærester ikke... jeg endte med at blive mørbanket af 5 gutter på e...

men jeg sluttede aftenen med en øl... når enden er go- er alting godt.

 

Jeg er forresten fra Nordborg på als (6430)

 

The Tormentor

Link til kommentar
Del på andre sites

Super med folk fra det sønderjyske også... nu mangler vi bare lolland/falster.

 

Er der nye folk til at dele flyers for trommeslageren.dk ud? :D

Du er sgu mere om dig, mht. reklame end Kjeld Lauritsen fra The Organizers er! - Og det siger noget!

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu