Geografisk Analyse


Gunnar Kristiansen

Hvor i Danmark bor du?  

233 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Er fra Hadsten lidt nord for Århus. Jeg ville stemme Østjylland, men den del af Danmark fandtes åbenbart kun i mit hoved, så det blev altså til Midtjylland i stedet. :dev:

 

Ingen Østjylland, men Lolland Falster er en mulighed at stemme på... Det går ikke godt for Gunnar.

Redigeret af Hydrex
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 102
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

svendborg... (fyn og øer) :D  -_-

Svendborg må også være den by jeg bor tættest på. Rantzausminde (som jeg bor i) ligger ca. 5 km vest for svendborg centrum, men kan sq ikke kaldes for nogen by. Brugsen er det eneste sted i svendborg hvor man faktisk kan gå ind med penge, og komme ud med en vare. Ikke så meget gang i den. Så er det godt at det ikke tager meget mere end 10 minutter ind til byen.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg efterlyser i denne sammenhæng en mulighed for at søge efter andre medlemmer i samme by.. eller i nærheden.

faktisk er det smartest hvis der var et felt hvor vi SKAL skrive vores postnummer.

så kan man nemlig forestille sig, at man kan søge på post numre fra til tal, ala 2730 til 2750 så man kan søge over et 10km stort område.

Link til kommentar
Del på andre sites

Yo, Haderslev også kendt som Hatecity! hæhæ...

man kan vist godt se hvor de fede trommebutikker ligger hva? de trækker jo slagere til som papir med lim og mallemj's røvskæg! :hmm: hæhæ...

Redigeret af simon_n
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu