Yndlingstrommeslager


Lause

Recommended Posts

  • Svar 210
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dave Lombardo - Slayer

Vinnie Paul - PanterA

Trommeslageren fra Alice in Chains, jeg kan sku ikke lige huske hans navn....

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
Dave Lombardo - Slayer

Vinnie Paul - PanterA

Trommeslageren fra Alice in Chains, jeg kan sku ikke lige huske hans navn....

ja ham gutten fra alicie in chains er ikke sdåan at kimse ad.... har du hørt introen til "no excuses"??? for den er satanedeme nice

 

han hedder i øvrigt Sean Kinney

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Mads Kristian Juul Schmidt

Min signature selvfølgelig men også trommeslageren fra Extreme er rocker-fed, mand! Jeg ved bare ikke hvad han hedder B)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

dyrker meget Danny Carey og hele tool universet, syns han spiller fantastisk og på sin hel egen måde!!

:tu:

desuden syns jeg ikke der kommer noget tvivl når man skal vælge!

Vinnie er bare gud, desuden er jeg også glad for Terry Bozzio og John Bonham!! Nam nam

Link til kommentar
Del på andre sites

ja ham gutten fra alicie in chains er ikke sdåan at kimse ad.... har du hørt introen til "no excuses"??? for den er satanedeme nice

 

han hedder i øvrigt Sean Kinney

Jaja og det syge er at han kan holde takten fuldstændig hele vejen igennem no excuses når han spiller det der psycopat agtige noget! :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Thomas Noonan fra 36 Crazyfists, det kan godt være han ikke er verdens bedste men syntes har har en fed stil og laver noget rigtig fedt på begge deres plader :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt sikkert JOSÉ PASILLAS fra Incubus - han er for funky, og har en helt utrolig sans for at farve sit spil med sine bækkener!

Ja okay det har du ret i :tu: Han er sku sej :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt sikkert JOSÉ PASILLAS fra Incubus - han er for funky, og har en helt utrolig sans for at farve sit spil med sine bækkener!

jose er okey men ikke alverden, prøv dyrk den trommesolo på fungus amongus og hør hvordan han misater en halv takt i den bare du tapper rytmen!! Men han var sku også kun 16-17 dengang, men stadig han har en ok stil. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

jose er okey men ikke alverden, prøv dyrk den trommesolo på fungus amongus og hør hvordan han misater en halv takt i den bare du tapper rytmen!! Men han var sku også kun 16-17 dengang, men stadig han har en ok stil. ;)

så længe jose Pasillas II han formåer at lave fed musik sammen med bandet syntes jeg bestemt han er en rigtig fed trommeslager.. Jeg vil endda gå så langt og sige at han er en af de fedeste..

 

Det her skal jeg nok få at høre for..

 

Mvh Chino^

Link til kommentar
Del på andre sites

Laust Sonne, Matt Cameron, Matt Sorum, Mike Portnoy, David Abbruzzese (ex-Pearl Jam).... ;)

ved sku ikke hvem af dem der er fedest..... de har jo ikke meget til fældes, andet at de alesammen spiller en god gang gedigen rock!!! :P

Tjeck iøvrigt min bror ud på www.dad-jam.dk Han er fuldblods jazz-trommeslager, men gør det forrtrineligt i langt de fleste genrer... :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Laust Sonne, Matt Cameron, Matt Sorum, Mike Portnoy, David Abbruzzese (ex-Pearl Jam).... ;)

ved sku ikke hvem af dem der er fedest..... de har jo ikke meget til fældes, andet at de alesammen spiller en god gang gedigen rock!!! :P

Tjeck iøvrigt min bror ud på www.dad-jam.dk Han er fuldblods jazz-trommeslager, men gør det forrtrineligt i langt de fleste genrer... :D

LAUST er et flot navn... Din bror spiller han sammen med Torben Husted??

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu