Sting


Olje

Recommended Posts

Billetnet skriver:

 

STING + special guest

 

Rådhusparken, Århus

Lørdag 15. juli 2006 kl. 20

 

STING – en af verdens mest kendte og elskede sangskrivere – vender stærkt tilbage til Danmark denne sommer! Turnéen ”Broken Music Tour” har fået navn efter STING's bestseller-biografi, der udkom i 2003.

 

Koncerten bliver en ”tilbage-til-rødderne”, rå og upoleret rockkoncert, og med sig har STING sin faste guitarist gennem mange år Dominic Miller samt Lyle Workman (Beck, Frank Black) ligeledes på guitar og ikke mindst Abe Laborial Jr. (Paul McCartney) på trommer.

 

Sidst STING gæstede Danmark var med en totalt udsolgt koncert i Forum, København - december 2004 - i forbindelse med sit seneste album ”Sacred Love” (Universal.

 

Billetsalget til STING's koncert i Århus starter mandag 6. marts kl 10 via BILLETnet & posthuse / 70 15 65 65 / www.billetnet.dk

 

Gad jeg eddermuggeme godt se/høre! :lol::lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det er jeg da enig i. :P Jeg holder meget af dem alle! Især Abe's motorik når han spiller - helt forrygende!!

 

Og de har vel alle deres kvaliteter - ellers tror jeg slet ikke de fik lov til at "sidde ind" hos ham der Gordon ...... ;)

Synes Abe er for fed :D han groover vildt fedt.

 

Så en koncert med Sting for et stykke tid siden med Keith Carlock og faldt nærmest bagover. Er du da sindsyg hvor den mand bare svinger for fedt :D

 

Alle de slagere han har haft med er jo alle i verdens klasse og spiller bare for fedt :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst tommy the cat

den eneste rigtige trommeslager for sting er og kan kun være VINNIE COLAIUTA men det er jo som sagt en smags sag.. og til sjønne - keith spiller sindsygt fedt.. helt enig men foretrækker dog Vinnie C

Link til kommentar
Del på andre sites

den eneste rigtige trommeslager for sting er og kan kun være VINNIE COLAIUTA men det er jo som sagt en smags sag.. og til sjønne - keith spiller sindsygt fedt.. helt enig men foretrækker dog Vinnie C

Vinnie er i mine øjne også kongen, så der er vi enige,men er godt nok imponeret over Keith C

Link til kommentar
Del på andre sites

Wow, Sting i Århus!

Så ham i Forum for et par år siden, men det var ærlig talt en lidt tam fornøjelse. Naturligvis er manden fantastisk og spiller med nogle dygtige musikere, men der manglede lige det sidste de store bør levere. Han virkede træt og som en mand der bare skulle have gjort sin turne færdig.

 

Blev overrasket da jeg så ham til Live 8, hvor han virkelig fyrede den af! Ud med al det keyboard lort og percussion fis, og ind med en ekstra guitar! Super fedt, og jeg er lykkelig over at Sting har fortsat turen.

Eftersom det er en tur der ikke promoverer et album, kan man også håbe han spiller en ordentlig sætliste. I Forum startede han rigtig godt ud, men så virkede det som om han bare skulle have fyret halvdelen af Sacred Love ned i hovedet af os, selvom det album ikke virker specielt godt. Jeg så også Bryan Adams på en af hans turneer, og det var det samme med en masse nummer på den nye plade. Så ham så i Ålborg for et par år siden (inden det nye album udkom), og WOW, sikke en sætliste han fyrede af! Når der bliver spillet for at lave en fed koncert og ikke for at sælge plader, får man ofte meget bedre sætlister!

 

 

Jeg vil da absolut håbe jeg kan få fat i en billet til den koncert, men de bliver jo nok desværre rævet væk. Sting er stor i Danmark, og det er sjældent der kommer store navne til provinsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Uh! Fedt!

Kunne være man skulle tage et smut forbi århus.

Så Abe i Parken da McCartney tog vejen forbi, og ja. Han SLÅR på trommer! :tu: Ganske fedt også...

 

Meeen, kan nu også godt blive lidt ærgelig over at Manu Kaché blev skiftet ud.. På All This Time pladen, spiller han noget så fedt! Jeg har svært ved at forestille mig Abe spille ligeså lækkert... :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Jeg har hørt Sting live 7 gange. Den suverænt fedeste trommeoplevelse var med Omar bag sættet. Derefter kommer Keith Carlock, Marvin Smitty Smith, Jean Luc Ponty, Vinnie (2 gange) og til sidst den kedligste af alle Manu.

 

Den fedeste koncert for mig - ever, rent trommemæssigt, har dog været Peter Gabriel - med Manu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kom lige i tanke om at jeg da har hørt Sting 8 gange. Til den koncert jeg havde glemt havde han Phil Collins med...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... på kor :D

Link til kommentar
Del på andre sites

ØV; ingen Freese :lol:

Har stenet en DVD med Sting med Freese bag trommerne, fra denne tour. Og jeg har af samme grund ikke købt billet. Freese er nok den mest positive oplevelse af de 4. Han spiller møgfedt. A Perfect Circle pladen han er med på, kæææææææææft hvor er det skudeskønt spillet.

 

Lydbilledet er meget tyndt uden Keyboards, og specielt har Dominic vænnet sig til situationen hvor Kipper har programmeret en helvedes masse til at lægge en solid baggrund. Det er virkelig et tyndt, man savner virkelig den mur der ellers er ved Live koncerter med Sting.

 

 

Altså når man er nået så langt at man kun spiller 5-6 af sine solo-karriere numre ud af en små 25 numre. Så synes jeg sku hellere jeg vil se Police Samlet igen, når man ser den energi der stadigvæk er i Copeland og Summers da de gæstede Incubus og spillede et par Police numre med dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu