Tilbage Fra Usa


c_stream

Recommended Posts

Jep. En EP er en EP, og ikke et album. Indspilningen af 6 numre, hvoraf de 5 er røget på pladen, tog en weekend og vi gjorde det hele selv (uden rigtig at have kendskab til hvordan man helt gør :tu:)

 

Mixning/mastering er som sagt foregået i Vision Sound i Florida. Vi kender en gut derfra, og fik derfor en rigtig god deal. Men prisen hos Vision Sound ligger under alle omstændigheder i den lidt pepperede ende.

 

Når det så er sagt, mener jeg bestemt ikke at nummeret bør blive mere poleret. Der er ingen i bandet der har i sinde at opnå nogen stereotyp lyd. Og som sagt tror jeg det kunne være interessant for jer at høre resten af EPen når den udkommer.

Der er skam ikke dømt radiorock over hele linien :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, med poleret mener jeg ikke lydmæssigt (i hvert fald ikke hovedsaligt), jeg mener at i stiller jer tilfredse med for sløje grundspor og performance. Det skal simpelthen bare spilles mere perfektionistisk, hvis det skal holde vand.

 

Poleret er ikke = stereotyp. Det er da en udpræget misforståelse. Poleret er = hændværkmæssigt i orden. Og det synes jeg personligt det mangler de sidste 20-30%. Især vokalen er simpelthen ikke overbevisende nok. Det gør vel ikek noget at man ikke falder i svime over alt hvad der bliver postet herinde... :-/

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, med poleret mener jeg ikke lydmæssigt (i hvert fald ikke hovedsaligt), jeg mener at i stiller jer tilfredse med for sløje grundspor og performance. Det skal simpelthen bare spilles mere perfektionistisk, hvis det skal holde vand.

 

Poleret er ikke = stereotyp. Det er da en udpræget misforståelse. Poleret er = hændværkmæssigt i orden. Og det synes jeg personligt det mangler de sidste 20-30%. Især vokalen er simpelthen ikke overbevisende nok. Det gør vel ikek noget at man ikke falder i svime over alt hvad der bliver postet herinde... :-/

Link til kommentar
Del på andre sites

og det er jo der vor kærlighed ligger! At gå ud i en skov og gå amok med flamingo indbundet i gaffa tape! hæhæ... Mens vi skriver vores "kampmetal!"

Til Kasper Kaae: Har du set "Headbang i Hovedlandet"? (doku og tre jyske Metalbands i mid-90'erne! det fee!"

 

Og så for at svare på tråden, er det sgu fedt! Kan også ane lidt tildlig Kashmir i det! Leathercrane fra Travelogue har nogle af de samme akkordskift som i bridgen! mener..

Jaja - Det er da der udtrykket stammer fra. KÆFT er en god udsendelse!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu