Sign in to follow this  
simon_n

Ahead Stikker

Recommended Posts

ER der nogen som ved hvor man kan erhverve sig et par Ahead stikker, uden at skulle bruge en bondegård på dem? For når man spiller mædl, så er det sgu dyrt at bruge træstikker. OG jeg vil ikke høre drillerier fra folk som siger, at man ikke kan spille heavy med 7A!!! :hmm: hæhæ...

Edited by simon_n

Ahead er svine-dyre! Alle steder. Medmindre du køber dem fra udlandet. Problemet er jo så bare, at hvis pakken bliver fanget i tolden bliver de dyrere end i DK.

Ahead er svine-dyre! Alle steder. Medmindre du køber dem fra udlandet. Problemet er jo så bare, at hvis pakken bliver fanget i tolden bliver de dyrere end i DK.

DAMN YOU, DANISH TAX-OFFICE-EMPLOIES!!!

Hvorfor egentlig det?

Guest messiah25

tjoah jeg synes du skal smide 350 efter dem i aage eller hvor nu

Jeg har lars ulrich modellen og fuck de spiller max... Specielt når du lige skal bruges dine crashes :lol: og på lilletrommen slår de klart hårdere og giver mere klang end mine lorte træstikker...

Go Ahead and buy em' ! you wont be disappointed

Har jeg også tænkt mig! bare møg dyrt! og de koster også 350 i MD og Drum City! og ogås i Aage? ouh, pengepungen vræler! men sån er det jo!

Hvor tykke er Ulrich-sign. modellen i forhold til f.eks. min favorit 7A?

hvad med carbosticks? De holder også længere da de jo er lavet af kulfiber, og de vejer ikke mindre end alm stikker. De lyder dog ikke helt så godt som en go gammeldags træ stik. De koster vist ca det samme som ahead stikker..

Jeg overvejer også at købe Ahead-stikker, men ville gerne høre folks erfaringer. Er de gode at spille med? Holder de, og holder det man rammer også?

Prisen er vel OK, hvis de holder meget længere end træstikker. Det svarer højst til 3-5 sæt træ af acceptabel kvalitet.

Jeg har hørt historier om, at folk har ødelagt deres bækkener ved at spille med Ahead stikker. Jeg har desværre aldrig fået hverken be- eller afkræftet det, så hvis nogen ved noget må de gerne give lyd fra sig.

Jeg har osse overvejet at købe Lars Ulrich modellen..

Men jeg har læst mange steder at flok har smadret en del af deres bækkener pga Ahead stikkerne.. Så jeg holder mig til træ. 5B yes sir!

Men de er sikkert mega fede :cigar:

jeg har både ahead lars ulrich og joey jordison.. de er psyko håde ved dine bækner og skind men de lyder fed.. favorit 7A. spiller mest med pro-mark..

jeg har både ahead lars ulrich og joey jordison.. de er psyko håde ved dine bækner og skind men de lyder fed.. favorit 7A. spiller mest med pro-mark..

Det er jo lidt surt, hvis man har et kærlighedsforhold (som involverer hård spanking) til sine bækkener :tu: Måske jeg vil holde mig til træ