Hva Skind? -jumpfoot


Fisk

Recommended Posts

Gæst jumpfoot

Jeg elsker fiberskyn på front, Evans EQ1 på slagsiden, det er nemt at kontrollere.

Jeg har prøvet at lave lidt logos i tidens løb, jeg gør sådan:

Jeg laver logoet på computern, printer det ud i den størrelse der passer til skindet. Det bliver til en del stykker papir der skal tapes sammen, og jeg bruger også en del papir på at ramme lige den rigtige størrelse.

Så lægger jeg papiret med logoet op mod bagsiden af skindet, så jeg kan tegne efter. Jeg bruger bare spritusser og hvis jeg skal bruge skygger, så er det blyant.

 

Her er et af dem jeg har lavet...

post-15-1092312359_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg elsker fiberskyn på front, Evans EQ1 på slagsiden, det er nemt at kontrollere.

Jeg har prøvet at lave lidt logos i tidens løb, jeg gør sådan:

Jeg laver logoet på computern, printer det ud i den størrelse der passer til skindet. Det bliver til en del stykker papir der skal tapes sammen, og jeg bruger også en del papir på at ramme lige den rigtige størrelse.

Så lægger jeg papiret med logoet op mod bagsiden af skindet, så jeg kan tegne efter. Jeg bruger bare spritusser og hvis jeg skal bruge skygger, så er det blyant.

 

Her er et af dem jeg har lavet...

Ja jeg tror nu ikke lige mine færdigheder rækker til det der - Det virkeligt fedt lavet :tu: ! - Så jeg ender nok med at få trykt det hos en skiltemaler eller noget og så klistre det på.

 

En anden mulighed er selvfølgelig at få lavet et "rigtigt" tryk å skindet, men det koster jo det skidt! :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu