Trommestikker


Kenneth Andersen

Recommended Posts

Ja jeg ku sgu ikke lade være. Så lige at Tigeren sælger trommestikker, så jeg blev nød til lige at prøve et par. Det bliv så til 5, men til 10kr pr/par, blev jeg jo nød til at købe 5 par!

Det er selvfølgelig lorte stikker, som man også kan få en idé om på billederne, men jeg vil bare bruge et par eller to til min øvepad.

Jeg har ikke meget info om stikkerne, men det skulle være 5B og stikkerne er da også næsten lige lange, og GLEM ALT OM RULLETESTEN! Nå ja, så er hovederne så heller ikke liiiiige lige store på parrene. Og de er forholdsvis lette.

Her er et par billeder:

Link til kommentar
Del på andre sites

De har dem ikke i andre størrelser?? For eftersom jeg har et pænt stort flow i mine 7A stikker, så kunne det da være fedt at ha nogen som man bare kunne tæske, uden at tænke på at skulle spendere 110 kr. på dagen efter :)

Link til kommentar
Del på andre sites

De har dem ikke i andre størrelser?? For eftersom jeg har et pænt stort flow i mine 7A stikker, så kunne det da være fedt at ha nogen som man bare kunne tæske, uden at tænke på at skulle spendere 110 kr. på dagen efter :)

det var den eneste størrelse de havde i butikken her i Haderslev..

Link til kommentar
Del på andre sites

hehe

 

købte også 10 par her den anden dag... De holder faktisk ok havde dem med på job i Lørdags. Det er nok lidt for tykke til min smag og ja de er ikke helt lige alle sammen. Gik hurtigt over til mine Vic Firth i løbet af aftenen..

 

Nu slæber jeg dem i øveren... så må jeg se om de kan bruges der...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har købt 5 par.. De er som gracious siger mindst ligeså gode som alle de andre billigstikker. Jeg brugte god tid til at finde nogle der så fine ud i træet og som havde ens hoveder.. Jeg har brugt dem til øver med bandet plus 3x1½ times øvning herhjemme (og jeg har hamret igennem) og ligefør brækkede den ene stik..

Men jeg synes bestemt de er den 10'er værd.. Jeg har sgu også smadret Vic firth og vater på den tid, så til øvebrug er det fremragende til mig :confused:

 

Mikas

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg købte mine i sidste weekend, og de er jo så knækket i onsdags. Der havde jeg brugt dem sammenlagt en halv time. En halv time i selskab med dizzy Mizz Lizzy og Dream Theater. De klarede det faktisk meget godt bortset fra at de lidt skæve. Utrolig gode stikker til prisen!

Link til kommentar
Del på andre sites

købte også lige 5 par i dag... De virker sku gode til en pris af 10 runde kr. Det er fandme billigt. Gode øve stikker - specielt hvis man holder sig fra vivlerne :D Dog tog det noget tid i butikken at vælge de mest lige... hæ ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

(H?)virvler går da ganske fint her med dem? Men ja de er godtnok noget lettere end mine Vic firth.. men kan faktisk godt lide feelet.

 

Mikas

selvfølgeligkan man lave hvirvler med dem... men som du selv siger, så er et par steve gadd, eller bare hvilke som helst andre stikker bedre ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu