Simon Phillips


Bestchops

Recommended Posts

Hej Gutter..

 

Spillede i torsdags på Langelands festivallen, efter vi havde spillet så jeg lige på programmet at Toto skulle spille senere på aftenen... Toto? SIMON PHILLIPS tænkte jeg så...!!

 

Så jeg blev hængende lidt. Og tjek så det her.. 6 timer før koncerten begyndte Simons drums tech at stille hans hans sæt op!! Jeg var jo så heldig at have adgang til scenen, så jeg stillede mig bare op som et lille barn og gloede. Først stiller han racket op og begynder så at montere alle mikrofon kablerne langs skinnerne. Så tager han alle stativer og tam holdere (og hold nu fast) OG PUDSER DEM! Så de alle sammen skinner. ha ha ha.. :P

 

Dernæste bliver trommer monteret og alle skind bliver skiftet til HVER koncert, på nær storetrommen, den kan han godt bruge 2-3 koncerter. Wow... godt han har spons! Til sidst bliver bækkener pudset og bagefter IFØRT HVIDE HANDSKER hængt op, og der er fandme mange!!

 

 

Nå, men det var sådan set bare det jeg ville dele, lidt drengerøvs agtigt men meget liret synes jeg...

 

Også syret at der lige hænger et totalt slidt A4 ark på siden af en af trommekasserne med sætplanen.. "Hold the line" Rosanna" osv, de var der alle sammen.. gav sgu lige et smil på læben :lol:

 

Desværre skulle vi videre så jeg nåede ikke at se selve koncerten :)

 

Sezz

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spillede med Nik & Jay (ja ja ja, i ELSKER at hade dem!) Men det var nu et fedt gig og folk gik BANANAS!!!! Så glæd dig til lørdag.

 

Så kan jeg jo lige reklamere for at vi iaften fredag d. 25. spiller på Plænen i TIVOLI :lol:

 

 

Hvem skal du så spille med?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spillede med Nik & Jay (ja ja ja, i ELSKER at hade dem!) Men det var nu et fedt gig og folk gik BANANAS!!!! Så glæd dig til lørdag.

 

Så kan jeg jo lige reklamere for at vi iaften fredag d. 25. spiller på Plænen i TIVOLI :lol:

 

 

Hvem skal du så spille med?

Jeg skal spille med Blues Brothers Souvenir Show hvis det siger dig noget?

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spillede med Nik & Jay (ja ja ja, i ELSKER at hade dem!) Men det var nu et fedt gig og folk gik BANANAS!!!! Så glæd dig til lørdag.

 

Så kan jeg jo lige reklamere for at vi iaften fredag d. 25. spiller på Plænen i TIVOLI :lol:

 

 

Hvem skal du så spille med?

Jeg skal spille med Blues Brothers Souvenir Show hvis det siger dig noget?

 

Mvh

 

 

Mjah... altså der er vist et par stykker af den slags. Spillede på et tidspunkt med dem der hed Blues Brothers experience fra KBH.

 

Men det lyder da cool, der skal sgu nok blive gang i den!!

 

Jeg tog faktisk et enkelt lidt dårlig billede af Simon Phillips STATIVER, jeg tog det med min telefon. Men jeg ved ikke rigtig hvor jeg skulle ligge det hende for at folk skulle kunne se det.

 

 

Sez.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke huske om der er blevet spurgt om det her før, men hvorfor kan man ikke lægge billeder direkte fra ens computer og her ud på forummet.... Det ville være meget nemmere, hvis man kunne det, når man f.eks. skal lægge billeder af sit sæt ud.

 

VH Gorm Dannesboe

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke huske om der er blevet spurgt om det her før, men hvorfor kan man ikke lægge billeder direkte fra ens computer og her ud på forummet.... Det ville være meget nemmere, hvis man kunne det, når man f.eks. skal lægge billeder af sit sæt ud.

 

VH Gorm Dannesboe

Det kan man også godt. Bare de ikke er for store (så giv dem lidt "jpg-massage" og skalér dem ned til noget normalt ala 500x300 eller så'n...)

 

Der er en anden tråd om emnet der beskriver hvordan. (om vedhæftninger)

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu