Stemning Af Lilletromme


Bækkenbrageren

Recommended Posts

  • 3 uger senere...

At slag på tammerne m.v påvirker seidingen er et "problem", som er umuligt at løse. Har læst udtalelser fra proffer der siger det samme. Man kan i sjældne tilfælde stemme trommerne så man undgår rystelserne fra seidingen, men det er nok lettere blot at accpetere at det er en del af instrumentet :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder jo nok lidt sjovt - men i studiet plejer jeg at "hænge seidingen op" med et stykke cykelslange, i den ene side - og det tager det værste ... det kan jo selvfølgelig også være at jeg er heldig med stemningen på SD´en ... men jeg har haft samme problem med 10´eren og det løste det ... du kan jo prøve det ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
Det lyder jo nok lidt sjovt - men i studiet plejer jeg at "hænge seidingen op" med et stykke cykelslange, i den ene side - og det tager det værste ... det kan jo selvfølgelig også være at jeg er heldig med stemningen på SD´en ... men jeg har haft samme problem med 10´eren og det løste det ... du kan jo prøve det :tu:

Havde et DW sæt før i tiden hvor jeg synes at det var rigtig slemt, der brugte vi også et håndklæde til at tage de værste svingninger

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu