Stik Størrelser


Webfetter

Recommended Posts

Slagtøjcenteret (måske også Drumstick).

Og drumcity handler pro mark...

 

Spiller selv med Pro mark Jazz stick, Selvom at jeg ikke spiler jazz...... Desværre er de lidt svære at få fat i... Drumcity får dem sjældent hjem, men det er en GUDE stik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spiller med Slagtøjscentrets egen stik (pj-percussion) i 7a, da den har KLART det bedste feel af alle stikker jeg har spillet med. (forfanden, hvor har begge Peter Erskine Signature stikker et elendigt feel og umulig balance).

 

Så bruger jeg sandpapir til at tage det værste og så behandler jeg tippen med sandpapir/fil/spil indtil den er meget lille og siger meget træ-agtigt på mine bækkener!

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter et hurtig omgang sushi i øveren røg jeg på at par engangs-chopsticks. Ejendommelig men dog udfordrende balance, behersket dynamisk niveau, et helt specielt attack fra den rektangulære tip! Alt i alt en dejlig oplevelse. Ud over at tanken om at mine K kommer til at luge af fisk ikke er så rar...

 

Så jeg kommer nok til at droppe mine AJ3 og 8D :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Spilled, Os' Med 5AN i Dag, Det er bare "hårdt" For mine Finger Muskler, ? Ved ikk Hvorfor Vejer måske Lidt Foe Meget, ? Men der Er mega Meget God Powe I :lol:

Bliv ved med at øve med dem. :lol:

Prøv nogle paradiddler o.lign. over en uges tid. Så kommer der hurtigt! :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige Nu hvor jeg ikk Har et Sæt Kan Jeg kun Øve 3 Gange om Ugen, Mandag 2 Timer, Tirsdag 30 Min Og Torsdag 1.30 Time, Så... Lidt Nedern

Har du ingen lår?! :lol:

Man kan øve paradiddler på næsten alt :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Spiller med Promarks 5A (den er ikke så tyk som Vic Firths og mere fleksibel!), men har den senere tid, da jeg altid er på jagt efter nyt og bedre grej, flirtet en del med Zoro's signatur stick fra Vic Firth!

 

Mvh Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year senere...

Bruger Vic Firth 7A og 8D.

 

KAN ikke med 5A eller 5B for den sags skyld..

 

Mine 7A holder nu altså også cirka 12 måneder ad gangen...

 

Spillede engang Promark Simon Phillips, men havde egentlig aldrig behov for dem, men vil helt sikkert prøve ProMark igen og så de Zildjian som var at finde i denne tråd...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu