Ludwig


Kevin m

Recommended Posts

Så fik jeg mit ludwig sæt.. :D

 

det er fra 74 mener jeg..

 

24x14 13x9 16x16

 

lyder rigtig fedt.. :dev:

 

specielt den bd.. :doo:

 

med til sætte fik jeg en gilbralta dobbelt pedal med...

 

virker til at være en fin pedal..

 

er ikke sikker på jeg kan styre det med de billeder .. men jeg prøver..

 

men ellers plejer der at være en der gidder ligge dem op hvis de får det på mail.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er så mig "der hedder noget med recykle bin laden"

Tillykke med dem. Det er i sandhed de fedeste tønder, der findes. Jeg ved det, for det er jo mig, der solgte dem. Og smukke billeder er verdens fedeste finish, som jeg kan oplyse bærer navnet 'Black panther'

Har netop købt et Gretsch Renown (som jeg i øvrigt også burde liste i dette forum) og ifølge min smag tabte de i sammenligningen. Så ved i dét, rock-folks: Sælg aldrig jeres Ludwig :huh:

 

Og endnu engang: Tillykke Kevin :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Var det noget med at vores sæt havde en date tirsdag aften!!?? :-o

 

Det ser godt ud Kevin tillykke!!

vi kan da godt finde på noget :uhm:

 

og til bin laden ;)

 

jeg takker og bukker for salget.. er virkelig glad for dem..

 

heldigvis er mine forældre bortrejst her i påsken.. så jeg kan spiller til den lyse morgen.. og det gør jeg så :P

 

og jonathan skal nok få det tæppe ud :huh: hehe

Link til kommentar
Del på andre sites

tak mikas.

 

ja laver ikke andet end at spille..

 

lige nu er jeg i gang med at finde dem mest optimale opsætning for mig..

 

og så prøver jeg at spille dobbelt pedal.. men det ski svært :lol:

 

men kæft de lyder fedt de tønder.. ^_^

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er så mig "der hedder noget med recykle bin laden"

Tillykke med dem. Det er i sandhed de fedeste tønder, der findes. Jeg ved det, for det er jo mig, der solgte dem. Og smukke billeder er verdens fedeste finish, som jeg kan oplyse bærer navnet 'Black panther'

Har netop købt et Gretsch Renown (som jeg i øvrigt også burde liste i dette forum) og ifølge min smag tabte de i sammenligningen. Så ved i dét, rock-folks: Sælg aldrig jeres Ludwig :-o

 

Og endnu engang: Tillykke Kevin :D

Noooo!!! Man sælger da ikke et 70'er ludwig til fordel for et nyt gretsch renown sæt.. tsk tsk ! :-)

 

:P

Link til kommentar
Del på andre sites

Kevin: Tak for de fine ord. Havde du ikke været sådan en fin fyr, havde jeg sku' heller ikke solgt dem -

 

 

- hvilket leder videre til Sille: Jeg véd, det var dumt gjort, men jeg havde allerede lavet en aftale med Kevin, da jeg købte mit Renown, og et ord er jo et ord. Kevin fik endda trommerne en måned for sent, så jeg fik god mulighed for, at græde farvel til dem. Desuden kan man jo aldrig vide, om de ender hos mig igen :tu: og desuden ville jeg virkelig være et skarn, hvis jeg ikke satte pris på mine Renown. Det er som sagt bare ikke lige min stil.

 

Kh Kristian

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu