Aquarian


Gæst

Recommended Posts

Ja, da i længere tid har spillet med REMO Ambassador og så hørte at Aquarian fremstillede nogle skind, der skulle være meget lig dem, men skulle holde længere, blev jeg nysgerrig. Er der nogen her der kender og spiller med disse Aquarian skind og kan udtale sig lidt om dem. Står nemlig og overvejer at skifte brand. :D

 

På forhånd tak!

 

Hilsen, Frederik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok, så det er altså Aquarians Satin Finish skind, der skulle ligne Ambassador meget. Ok... Jamen, så må jeg jo hellere tjekke dem ud.

 

Tak for hjælpen. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok, så det er altså Aquarians Satin Finish skind, der skulle ligne Ambassador meget. Ok... Jamen, så må jeg jo hellere tjekke dem ud.

 

Tak for hjælpen. :D

Det tror jeg roligt du kan gøre, men lige nu har jeg både coated skind som top og bund og det er vidst ikke optimalt!! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spiller også med Aquarian på min bd.

 

Skindene lyder rigtigt fedt, jeg ville sætte dem på mit Recording Custom, men de er en lille smule mindre end Evans og REMO, så de kunne ikke komme på! være lige obs på det!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spiller også med Aquarian på min bd.

 

Skindene lyder rigtigt fedt, jeg ville sætte dem på mit Recording Custom, men de er en lille smule mindre end Evans og REMO, så de kunne ikke komme på! være lige obs på det!

Angiver de ik de rigtige størrelser......det er jo håndværkersjusk :-o

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu