Drumshops I London


Holden

Recommended Posts

Davs

 

Jeg skal til London med min kæreste i sommerferien, hvor der selvfølgelig skal besøges så mange drumshops/musikbixer som mulig.. Derfor ville jeg lige høre jer ad om i kan anbefale nogle!?

 

MVH Casper

Link til kommentar
Del på andre sites

Denmark street har 2-3 trommebutikker så hvidt jeg husker.

 

Ellers er der John Henry PA osv . udlejningsafdeling.Den ligger på Brewery road og er ikke svær at finde.

 

De fleste kort over London har ikke lige Brewery road med så vær opmærksom på det.

Den ligger i nordlig retning mod Camden på højre side lige uden for et normalt kort.

 

Mest udlejning men har også noget salg. Spørg efter deres "graveyard". Et opbevaringsted for deres "pensionerede" grej.

 

Et sted hvor mit Granstar befandt sig. Der skulle være en 13 tommer tam tilbage. Ved ikke om den er solgt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Holden

 

Jeg bor i London og lige da jeg tog herover prøvede jeg virkeligt at undersøge mulighederne, så here goes: på denmark street i soho (lige ved tottenham court road) ligger der 2 udemærkede Drumcity størrelse butikker. Den butik som bækkenbrageren snakker om er formentlig Foote's som ligger på Golden Square så godt som i Soho hvis ikke jeg husker forkert... den er nogenlunde som de andre størrelsesmæssigt. Generalt for udvalget gælder det at det er ret meget som derhjemme, måske bortset fra et rimeligt spændende udvalg af lilletrommer (Brady, Craviotto o.a.). Priserne er ikke noget at skrive hjem om, men kan man tale sig til en god pris taber man da ikke ligefrem noget på at købe noget spændende med hjem :uhm:

Det er muligt at man kan finde nogle engelske brands eller andet hvor man rent faktisk kan spare nogle penge - så meget har jeg ikke nørdet gear herovre. De der kæmpe store fede butikker som jeg håbede på at finde herovre er jeg ved at være overbevist om ikke findes i selve London. Har hørt om forskellige fede butikker uden for byen, men så er det noget med at tage en time eller to udenfor byen.

 

Håber det kunne bruges!

 

Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Fed tråd, tænkte på at lave en magen til da jeg skal på en tredagestur i Maj i forbindelse med Dave Matthews Koncert i London, og så er man nød til at besøge trommebutikker når nu man er der, og selvfølgelig også HMV!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu