Isolations "phones" :)


mpj-

Recommended Posts

  • 4 uger senere...

Jeg tænkte på om man ikke bare kunne bruge hørerværn med "in-ear"-headphones (eller hvad man nu skal kalde dem for!!). Altså putte in-ear headphones i ørene og så et høreværn ud over......bare en ide! Har nogen prøvet det??

 

:D

Link til kommentar
Del på andre sites

for at gøre det nemmere så kunne man også bruge de der in-ear headphones, der samtidig virker som ørepropper. Jeg mener Shure laver dem og det tilhørende grej.

 

 

mvh Gorm Dannesboe

Link til kommentar
Del på andre sites

Miker i trommerne op og sender det igennem? Ellers ryger al toppen da fuldstændigt!?? Dermed også feelingen med sættet...hmm.

 

Mvh

Jeg skal bruge dem til øvning primært, men også til at få bassisten monitored og min stortromme.

 

Desuden har de nogle magen til Slagtøjscentret:

http://shop.slagtojctr.dk/product.asp?product=2885

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
Gæst Alvar fra Norge
Miker i trommerne op og sender det igennem? Ellers ryger al toppen da fuldstændigt!?? Dermed også feelingen med sættet...hmm.

 

Mvh

Jeg skal bruge dem til øvning primært, men også til at få bassisten monitored og min stortromme.

 

Desuden har de nogle magen til Slagtøjscentret:

http://shop.slagtojctr.dk/product.asp?product=2885

 

M

Bra sagt!! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...
Gæst Gæst_Andreas

Forskellen på de der og shure er at shure er meget dyrere.... nogle af dem koster vist omkring 6000 kr og så skal de også speciel støbes til dit øre... der er også dem der hedder Sensphonics som er dem Lars Ulrich og mange af de andre store bruger, men de er også meget dyre... ville selv rigtig gerne kunne spille med sensaphonics monitorer, men det er simpelthen for dyrt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu