Mike Portnoy


Andreas Nauta

Recommended Posts

Som der står så var det en The Who tribute.. De er (var?) rimelig kendte for at ende deres shows af med et gigantsik brag, som at destruere alt på scenen der ikke har en puls, og så ville Portnoy da lige lege Keith Moon ;-);) Rawk

Link til kommentar
Del på andre sites

Er det bare mig, eller prøvede de at udnytte ekstremerne for at stjæle opmærksomheden fra hinanden... eller tjener de bare for mange penge.. På den anden side, jeg kan godt forstå hvis Mike bliver træt af sit sæt, hans Roadie kan jo ikke stille det perfekt op hver gang.. hehe

Link til kommentar
Del på andre sites

Måske var det mere gennemtænkt end vi lige kan regne ud, kunne jo ske at de havde et halvt trommesæt derhjemme, så hvis de nu kun smadrede de ting som de havde 2 af... eller noget.. ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er da fair nok at der har været en trend i at lave hærværk på instrumenter på den der måde... og det er fair nok at lave The Who tribute og smadre instrumenter - FRA FÆTTER BR -

Det med at smadre rigtige instrumenter holder da ikke en meter i dag... The Who gjorde det... og nogle andre... men nogen skulle jo gøre det på et tidspunkt.

 

Spild af instrumenter og penge

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er det jo så lige at mange store musikere har specielle sponsoraftaler med fabrikaten. Det er jo god reklame for producenter at ha store kunstnere til at spille på deres instumenter.

Når de smadrer deres instrumenter får de sq nok bare nogle nye ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg læste inde på Blabbermouth.com at forsangeren (ham der laver kolbøtten oven i trommerne) besvimede i kort tid efter stuntet, han fik ligeledes en hjernerystelse og skulle sys med 4 sting pga han at han landede med hovedet på spændhusene......Tama laver altså godt hardware :lol::-)

Link til kommentar
Del på andre sites

besvimede i kort tid efter stuntet, han fik ligeledes en hjernerystelse og skulle sys med 4 sting

Så kan han lære det! tror nu også at det ville gøre ondt på ham hvis han så meget som nærmede sig mit trommesæt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu