Hjælp Os Med At Finde øvejobs


Copeland

Recommended Posts

Kære Trommeslagere

 

Mit band Pocket Life, er ved at starte pladeselskab, udsende debut dobbelt! CD og skal til at booke jobs/finde bookingbureau. Vi har ikke spillet live i tre år og er måske lidt ude af form?... (Selv når vi er lidt rustne er vi rigtigt gode) Vi kunne derfor rigtigt godt tænke os at spille et træningsjob eller tre på f.eks. højskoler el. lign.

 

Vi kan evt. fortælle eleverne om det at være et band, indspille CD, hvorfor vi starter pladeselskab selv og alt om vores musik, instrumenter o.s.v..

Vi er super billige, hvilket vil sige lidt til transport, og en hyre til vores lydmand, d.v.s. i omegnen af Kr. 2000,- for en koncert på f.eks 2 x 45 minutter. Inden for en radius på 100 km fra Århus. Hvis det er længere væk, skal vi måske have lidt mere...?

Vores musik er absolut ikke festmusik, men stemningsfuld lyttemusik. jeg sender selvfølgelig en CD, hvis du vil høre det.

 

Kender du nogen, du tror kunne være interesseret, må du meget gerne sende mailen videre.

 

Mvh :dev:

Kim

tlf 26 19 87 37

www.pocketlife.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er jo bare at tage skeen i egen hånd, og kontakte de steder som i syntes kunne være interessante, og fortælle dem de ting som du har skrevet her..

 

Hvis i ikke er i den situation at i har et booking bureau.. :dev:

 

Håber noget vil lykkes for jer..

 

Grats - Thomas..

Redigeret af Banditten
Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv at kontakte Uldum højskole!! (www.uldum-hoejskole.dk)

 

Gik der for et års tid siden, og vi havde mangle forskellige bands forbi! Altså alt fra det festlige, til det jazzede. fra heavy til det helt VILDT underlige "no genre" musik!! :P

 

Det ville helt klart være et af mine bedste bud!! :) Ring endeligt til skolen for at forhøre Jer ad :)

 

Kh.

Sasja

 

PS: skriv endelig hvis i har brug for flere informationer!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu