Bjarne's Logbog


Bjarne

Recommended Posts

Hey alle slagere!

 

Da jeg er ved at omcoate og instandsætte mit sæt, synes jeg, at i skal kunne følge med.

 

Selve sættet (premier Olympic fra 70'erne) købte jeg i marts 2003, hvor jeg var 11 år. JEg købte sættet i drum city og sættet stod uberørt (alstå der blev spillet på det, men ikke ændret). Det er først efter nytår i år, at jeg begyndte at ændre på det. Ny Hi-hat, lilletromme og noget hardware. Men den rigtige udbygning kom i går, under det "store" trommemarkede her i århus. Jeg fandt mig en DC custom line tam i 15x13. Så mit setup ser således ud:

 

12x8" (olympic), 13x8" (olympic), 15x13" (DC custom line), 16x15" (olympic), 22x14"(olympic) og snare er 14x5.5" (Ludwig standard)

 

Men under markedet i går, fandt jeg også coating til hele sættet, den klassiske røde DC farve (den er deeeeejlig :D ) Så trommerne ligger skildt ad til coating. I morgen skal jeg ind og købe skind til hele sættet, Rim til 15" og nogle Sorte DW stemmeskruer. Skindene bliver som følger Ambassador clear i bund, coated emporer i top. Stortrommen ved jeg ikke helt med, nogen gode foreslag?

 

Billeder af mit sæt (under coating)

billede0080jj.jpg

billede0069jk.jpg

billede0056gd.jpg

billede0037po.jpg

billede0102na.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Bjarne.. Fedt!!

 

Men hey.. Hvad limer du med? Det er sgu cool at det går så stærkt.. Er du alene om jobbet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er helt alene.

 

Hvad jeg limer med? I guiden til coatingen, stod der ikke noget om lim, tilgængeld er der "tape" på bagsiden af coatingen, og det sidder godt fast.

 

Forresten skulle sættet gerne være klar til en solskinstråd i morgen! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er helt alene.

 

Hvad jeg limer med? I guiden til coatingen, stod der ikke noget om lim, tilgængeld er der "tape" på bagsiden af coatingen, og det sidder godt fast.

 

Forresten skulle sættet gerne være klar til en solskinstråd i morgen! :P

Okay.. Kan godt se du har været alene, for der er vist nogle buler (med mindre fotos snyder?).. Det er vigtigt at man er to synes jeg, da det gør det nemmere at strække coatingen ud så man slipper for de buler..

 

P.S: Hvad træ er dine tænder i?

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu