Ludwig I Solskind


BenjaminVO

Recommended Posts

Tak for det alle sammen. Og jo, jeg er nærmest lykkelig. En gang i mellem...

 

Størrelserne på det hele: BD 22x14, Tam 13x10 (er ikke sikekr emd dybden), gulvtam 16x16. Lilletromme 14x4,5! Bækkener er 14",18" og 22"....

 

Alle trommerne er vist fra 1963...

 

Min hihat og crash er paiste 3000 (jeg aner ikke hvad det er for en serie, men jeg skal snart købe nyt crash og hihat). Ridet ved jeg ikke noget om, kun at det er 22" og at jeg tror det er noget gammelt zildjian. Det er meget tykt, og derfor ikke særlig godt til at crashe med. Jeg er ikke vildt pjattet med det, men til noget stille og roligt jazz klarer det sig forrygende. Når jeg spiller med mit band, bruger jeg derfor for det meste et paiste 2002 22" i stedet for. Det kan jeg rigtig godt lide. Men hmm, for tiden bruger jeg nu alligevel "zildjian". Jeg ved ikke helt hvorfor...

 

Kom endelig med spørgsmål! Jeg svarer gerne :)..

 

Mvh,

Benjamin

 

PS: Som i kan se står mine stortromme-ben omvendt på. Sådan synes jeg stortrommen står bedst... Eller, jeg kan ikke få det ene ben af, så jeg bliver nødt til at stille dem på denne måde ;) . Men jaja, det går fint!

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du selv malet lilletrommen?

Ja, den er malet af den tidligere ejer. Det er faktisk en lilletromme jeg har lånt af ham, men det er på ubestemt tid. Han har vist en masse forskellige liggende, så han savner den ikke... MEn jo, jeg tror det er ham der har malet den.

 

Når du siger graveringer, mener du så, at der er et tryk i selve bækkenet? Altså, indgravering?

 

Mvh,

Benjamin

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu