-nyt Fra Life Of Riley!


Jenner

Recommended Posts

Gæst Anders Lund

ikke lige min stil, men jeg synes fanme det er frisk, at I laver et live spillet rapnummer :tu: cool nok... Jeg har ikke så meget at sige udover at det lyder som om I nyder det...

 

mvh Anders Lund

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes klart at trommerne er fine :P

 

Konceptet er også fint, jeg mangler bare at man kan mærke jeres "beat" ENDNU mere..

- Hvis det ikke kan ordnes med en lidt mere "skarp-snare" så kald mig mads ! :D

 

 

- Men den piger der skråler :tu:

Hun er jeres svage punkt, er ked af at sige det men,

 

JEG SYNES DET HOLDER ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes, at musikken og selve rappen er rigtig fed og velkomponeret, men som PhilipHardø sagde, så er pigen jeres svage punkt. Hendes vokal passer overhovedet ikke ind i sangen, og den ødelægger lidt det flotte nummer. ;-)

 

Men altså, superfed rap!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt lide ide'en og synes mange steder det groover rigtig fedt. Dejlig dejlig trommespil i starten af music for the.....

Mht. sangerinden. Ja hun synger rædsomt men det må i også et eller andet sted selv godt være klar over......

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt lide ide'en og synes mange steder det groover rigtig fedt. Dejlig dejlig trommespil i starten af music for the.....

Mht. sangerinden. Ja hun synger rædsomt men det må i også et eller andet sted selv godt være klar over......

Tak for feeden på trommespillet! det varmer. Og ja mht. sangerinden så er jeg enig med jeg i at hun ikke er såå dygtig, men vi er jo også bare et efterskole band, der prøver at eksperimentere med genrene og ha det sjovt og udvikle os.

men jeg vil være rigtig glad for noget mere feedback på selve trommespillet.. ;-)

 

-Jens

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes genrelt der er virkelig fint, tæt trommespil.

 

- Et behageligt groove, lækre openings på hihatten, fint afbalanceret lyd; jeg synes det lyder godt ;)

 

- Men dine crash bækkener de er altså ikke de dejligste jeg har hørt, prøv at eksperimentere lidt med dem ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes genrelt der er virkelig fint, tæt trommespil.

 

- Et behageligt groove, lækre openings på hihatten, fint afbalanceret lyd; jeg synes det lyder godt :-)

 

- Men dine crash bækkener de er altså ikke de dejligste jeg har hørt, prøv at eksperimentere lidt med dem ;-)

Tak skal du have!

 

mht. Crash bækkenerne,

Så er det faktisk et Cope crash 16'' Hvilket jeg er super super glad for!

det andet som jeg også bruger som crash i "Music for...." er et 19" cope ride med nitter.. (det er nok det du, ikke er så vild med...eller hvad?), for mit 16" synes jeg er super sprødt! ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Som de andre siger - groover du fedt bag tønderne og som det også blev sagt mangler jeg også lige dét mere beat i musikken. Trommerne er lidt små-filtrede/scramblede og jeg mangler den der klare snare-lyd der lige ville løfte nummeret op.

 

Og som de andre siger, ødelægger sangerinden supermeget - hun var grunden til jeg slukkede ved andet omkvæd!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu