Hvilket Musikprogram Bruger Du?


Simon Duun

Hvilket musikprogram bruger du til indspildning?  

64 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Tænkte på det kunne være sjovt at vide hvilke programmer i trommeslagere bruger til at indspille musik med :huh:.

 

Jeg bruger selv Pro Tools og Reason (som jeg selvfølgelig syntes er det bedste :))

 

 

P.S. Hvis du f.eks bruger pro tools sammenkoblet med reason så bare stem reason eller pro tools og skriv det i svaret :)

Redigeret af simonsweb
Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe du kan selv sutte...

Pro Tools LE og M-Powered, har rigeligt funktioner til at lave professionelle produktioner. De bruges flere steder i "rigtige" studier til det selv samme.

Bruger det selv, og det er super..

Link til kommentar
Del på andre sites

kjueeebaze SX.

 

Skulle jeg have pro tools skulle det være et af de store systemer. Synes LE sutter røv. Virkelig faktisk, men de store har nogle fede funktioner.

Hmm. Jeg bruger pro tools le/reason og mbox - Syntes den version har lige hvad det skal have til mit brug :) Men det er jo en smagssag igen :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

overraskende mange der bruger alt dette. eksempelvis Nuendo til en 12k. 12k og et yamaha yd.. hehe, ikke nødvendigvis lige møntet på dig blind-343224. jeg er blot lidt skeptisk over hvor lovlige i er.

 

hvad har I så at indspille med?

bd: e602 + d112

sd: md421 + sm57

toms: e604

oh: adk a51st

igennem >

 

RME HDSP 9652

RME OctaMic - D (motherfucker!!)

ADA8000

Link til kommentar
Del på andre sites

overraskende mange der bruger alt dette. eksempelvis Nuendo til en 12k. 12k og et yamaha yd.. hehe, ikke nødvendigvis lige møntet på dig blind-343224. jeg er blot lidt skeptisk over hvor lovlige i er.

 

 

Hehe kan jeg godt forstå du er lidt skeptisk over :gross: Men min fætter har et lille hjemme studie og der får mig og mit bandt lov til at indspille engang imellem, ejer det desværre ikke selv. men han har skam tingende iorden :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu bruger jeg kun indspilning engang imellem til at optage når jeg øver, så jeg kan høre diverse fejl bagefter, men det bliver da til lidt alligevel.

Jeg bruger Audacity, da det er gratis og ret nemt. Mht. mikrofoner:

 

Overhead: Sennheiser PC150 headset

Stortromme: Plantronics .Audio 40 headset

:P

 

Men det fungerer, så...

Link til kommentar
Del på andre sites

Magix til finish. Fik en gratis version med Komputer for alle.

 

Men har faktisk virkelig gode erfaringer med Nero Trax. Nu lider jeg lidt af den fordel at jeg spiller el-tønder, så setup er ret nemt.

 

Der er masser af freeware programmer på nettet. Check www.freebyte.com Her findes bl.a. Anvil Studio som er ganske godt til at skrive scores med. Kan en masse.

Link til kommentar
Del på andre sites

overraskende mange der bruger alt dette. eksempelvis Nuendo til en 12k. 12k og et yamaha yd.. hehe, ikke nødvendigvis lige møntet på dig blind-343224. jeg er blot lidt skeptisk over hvor lovlige i er.

 

hvad har I så at indspille med?

bd: e602 + d112

sd: md421 + sm57

toms: e604

oh: adk a51st

igennem >

 

RME HDSP 9652

RME OctaMic - D (motherfucker!!)

ADA8000

Aage Supreme mic kit 8 :confused::cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu