Det Hger Er Grimt!


Jonas

Recommended Posts

Kan egentlig godt følge ideen med at ville spille 16-dele og blande med rolls og kantslag.. Men hvorfor ikke bare bruge hihat-tricket fra drum'n'bass artiklen her på siden? Ser da både federe ud og giver mere alsidigt trommesæt..

 

Ellers meget pænt logo de har fået lavet sig :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

Man havde sikkert samme positive (!) kommentarer om brushes, dbb.pedalen, mylar-skind, tonefilm, automobilet, lynlåsen osv. osv da de kom frem! Om et par år er sådan en slambert sikkert standard i mange stickbags!

 

Længe leve opfindsomheden, nytænkningen og mangel på frygt for at gøre noget anderledes!

Redigeret af anders
Link til kommentar
Del på andre sites

Man havde sikkert samme positive (!) kommentarer om brushes, dbb.pedalen, mylar-skind, tonefilm, automobilet, lynlåsen osv. osv da de kom frem! Om et par år er sådan en slambert sikkert standard i mange stickbags!

Ikke i min.....DET er sikkert :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis de virkelig tror på deres koncept og vil ha' dingenoten solgt...og det lader det da til...så fatter jeg ikke at de ikke har gjort bare LIDT ud af de præsentations-videoklip. Det ligner et smadret øvelokale fra MONO i Århus :lol: og trommelyden er da decideret jammerlig! Mon ikke en bedre miksning end bare real-lyden fra videokameraet ville ha' højnet atmosfæren omkring produktet? At de så åbenbart heller ikke har kunnet finde nogen bare nogenlunde habile trommeslagere til at demonstrere vidunderet siger jo nok også en del om produktet. ...Dog gad jeg godt vide hvor meget Paul Wertico har fået for at komme med de positive udtalelser... :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
Man havde sikkert samme positive (!) kommentarer om brushes, dbb.pedalen, mylar-skind, tonefilm, automobilet, lynlåsen osv. osv da de kom frem! Om et par år er sådan en slambert sikkert standard i mange stickbags!

 

Længe leve opfindsomheden, nytænkningen og mangel på frygt for at gøre noget anderledes!

HØRT :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu