Metallica - The Other New Song


Andreas Nauta

Recommended Posts

den sang stinker da godt nok i mine øjne. den er fuldstændig som mange af deres andre sange. og jeg kan bare ikke snuppe lars ulrich. han spiller det samme og det samme igen og igen og det har han gjort de sidste 20 år eller hvor meget det nu er. for mig er det som om han synes han er noget fordi han er med i metallica, men det er han ikke. og så bliver deres musik trættende at høre på.

 

jeg tænker lidt nogle gange om jeg er den eneste i verden der har det sådan. alle de mennesker jeg har diskuteret metallica med har sagt det modsatte :hmm:

 

- Brookz

Redigeret af brookz
Link til kommentar
Del på andre sites

og jeg kan bare ikke snuppe lars ulrich. han spiller det samme og det samme igen og igen og det har han gjort de sidste 20 år eller hvor meget det nu er. for mig er det som om han synes han er noget fordi han er med i metallica, men det er han ikke.

- Brookz

Tja, det kan da godt være at han spiller det samme, og har gjort det i 20 år, men det virker jo meget godt. Det står vist ikke i reglerne at man skal finde på noget nyt hele tiden.

Rolling Stones har spillet det samme i 40 år, og kan stadig sælge 85.000 billetter på et par timer. Det er trods alt meget godt gået.

 

Og så er det måske bare mig, men jeg ville da nok synes at jeg var et eller andet hvis jeg spillede i Metallica, tjente millioner af kroner og solgte millioner af CD´er og millioner af koncert billetter.

 

Men janteloven længe leve, og nej ! Jeg er hverken stor Metallica eller Lars Ulrich fan, men både Metallica pg Hr. Ulrich har min fulde respekt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes Metallica har skuffet lige siden Re-load, og det nummer der bekræfter endnu engang min holdning.

 

Jeg er gået over til Pantera, The Haunted og Machine Head - en anden genre - men smadder på!

 

Lars Ulrich har dog altid været en stor inspirationskilde for mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes ikke spiecialt godt om sangen, og det virker som om at Metallica er et band der ligesom har mistet det der gjorde dem store engang..

Har dog hørt fra et par at det stadig er fedt at se de gamle numre live, så måske skulle de bare tage det ned på et plan hvor de spiller de gode gamle klassikere - det ville ødelægge en koncert temmelig meget for mig hvis de spillede den her sang..

Link til kommentar
Del på andre sites

Den første gang jeg har hørt denne NEW SONG også på TS.dk.

 

Lars kunne godt krydere det trommespil lidt mere.

 

De 4 klassikere og Garage Days er snart det eneste der holder.

 

Black album og alt derefter er bare ikke det samme. For kedeligt. Sgt Anger dog bedre men mix af lyden sucks.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu