Endnu Et Mac Spørgsmål


Kermit

Recommended Posts

Yes, jeg joiner the White Side, og køber mig en Mac snarrest. Jeg har været ude og kigge på en brugt 12" G4 iBook, som jeg kunne få for 6k, som jeg egentlig synes er fair nok(768 mb ram og 80 gb harddisc).

 

Jeg kommer til at gå fra en stationær pc med windows på, til en iBook med Mac OS.X, og her kommer "problemet" så: Jeg er helt pjattet med spiller Pro Cycling Manager, men det funger ikke på en Mac. Jeg fik så fortalt af en at man kunne downloade et program som gjorde det muligt at bruge pc programmer/spil på en Mac. Er der nogen der kender noget til det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja - Virtual PC, men glem alt om at spille gennem dette. Det er muligt at installere Windows for at kunne tjekke webdesigns osv., men at bruge programmer der trækker bare lidt hestekræfter er spild af tid.

 

Hvis dette spil er vigtigt for dig, så kan du købe en Mac Book i stedet, hvor du kan køre Windows uden emulering.

Link til kommentar
Del på andre sites

Noget helt andet:

 

Min kæreste skulle have keyboardet af sin iBook G4 12" og nu kan hun ikke få det rigtigt på plads igen. Det virker som om det ikke kommer ordentligt ned, og binder meget. Desuden går keyboardet ud med jævne mellemrum, for derefter at virke igen.

 

Nogen der kan forklare mig hvad jeg skal gøre?

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu