Lindvall


molu

Recommended Posts

Uh, sammen med Lars Denielson får man ikke bedre groove-maskine!

 

Tjek specielt pladen med Michael Ruff ud, hvor de to herre medvirker. Legendarisk pop-skive!

 

By the way. Tager jeg helt fejl, hvis jeg mener at have set ham med et HHX ride af en eller anden art?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo, ved nærmere eftertanke kunne det da godt ligne det. Er de andre bækkener ikke også det?

Redigeret af Gæst
Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er for nice.

 

Hvor var du henne den onsdag for nogle uger siden Morten, de spillede jo i Jazzhouse, vi havde alle en hyggesnak bagefter ude i baglokalet. Virkelig cool og afslappet stemning den aften og de spillede møgfedt.

 

Jeg kan dog se at de har en anden på Keys der. Det var Daniel Fridell i Jazzhouse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er for nice.

 

Hvor var du henne den onsdag for nogle uger siden Morten, de spillede jo i Jazzhouse, vi havde alle en hyggesnak bagefter ude i baglokalet. Virkelig cool og afslappet stemning den aften og de spillede møgfedt.

 

Jeg kan dog se at de har en anden på Keys der. Det var Daniel Fridell i Jazzhouse.

ja

 

de spillede på min fødselsdag jo....argh !

 

ville rigtig gerne have hørt dem. og ikke mindst udtrykt min store beundring for trommespillet, men thats life i guess.

 

Iøvrigt er det min gode ven Jesper Nordenström på keys i klippet der. De 4 drenge der er A session holdet i stockholm og københavn og overalt.

 

...og iøvrigt fatter jeg forresten ikke hvad lindvall brødrene laver i A-HA....

 

 

 

 

 

:huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

...og iøvrigt fatter jeg forresten ikke hvad lindvall brødrene laver i A-HA....

 

 

 

 

 

:huh:

 

 

 

Tjoh.... hvis du vidste hvad de fik af scrilla pr koncert med A-HA..Såååå... ;-)

 

Vi er jo ludere allesammen.... dont deny it.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tjoh.... hvis du vidste hvad de fik af scrilla pr koncert med A-HA..Såååå... :huh:

 

Vi er jo ludere allesammen.... dont deny it.

....hehe

 

naturligvis naturligvis....!

 

jeg mente selvfølgelig den musikalske mening med a-ha...

 

men whatever....Dave Weckl har jo også været på tour med Engelbert Humperdinck - Gadd med pavarotti osv osv. (....og jeg har været ude med Grete Sønck og Kaj Løvring )

 

;-):D:D

Link til kommentar
Del på andre sites

....hehe

 

naturligvis naturligvis....!

 

jeg mente selvfølgelig den musikalske mening med a-ha...

 

men whatever....Dave Weckl har jo også været på tour med Engelbert Humperdinck - Gadd med pavarotti osv osv. (....og jeg har været ude med Grete Sønck og Kaj Løvring )

 

:):D:D

 

 

 

Og jeg har spillet med Birthe Kjær!! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Morten, har du egentlig hørt livepladen med A-Ha hvor de spiller på.

 

Jeg synes faktisk det er pisse fedt velspillet - Specielt megahittet Take On Me - Kæft et kongegroove lindvall fyrer af der.

ja - jeg har hørt det og set dvd´en også.

 

groovet fejler ingenting !( det gør det jo aldrig med de to) - men kæft hvor er de øvrige nogle skodmusikere - øv !

 

:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu