ulle3000

Toto's Trommeslagere

Hvem er/var fedest  

159 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg synes nu Gregg laver nogle fede ting...

Når det så er sagt; ToTo er mega seje, både med SiPhi og Jeff.. Synes ikke man kan sammenligne de to.

Sjov betragtning du kommer med, Henrik - Carlock er en super overset trommeslager i min optik.

Det må være Jeff.

Ikke at jeg har noget imod Simon, tvært imod, jeg skulle have været inde og høre ham i Herning men han aflyste desværre :(

Jeg har dog hørt ham sammen med Toto tilbage fra Mindfield turen.

Det er to vidt forskellige musikere, der har hver deres stil, og de er fede hver for sig. Men der var nu noget over Toto med Jeff bag kedlerne, måske fordi han var med til at starte Toto?

Hvor ofte er det at man hører en fed popsang med et trommegroove der er interessant, svinger som ind i helvede og det faktisk er bandets egen slager der sad bag kedlerne ved indspilningen?

Purdie er en pralrøv - den bedst spillende pralrøv jeg nogensinde har hørt. :-)

Simon P. er i en liga for sig selv, sammen med Purdie, Jeff P. og Benny Greb - fabelagtig teknik OG musikalitet.

Mike Mangini er teknisk den bedste trommeslager jeg har hørt/set, men jeg synes ikke at det han laver er interessant.

Simon er god - Jeff is god

Øj en gammel tråd her! Gik i gang med at læse den igen, og ville skrive Simon er god Jeff is God, men så minsandten om jeg ikke allerede havde gjort det :) Sjovt!

Toto lyder bedst med Jeff, det var ligesom original lyden på en eller anden måde,

som Toto skulle lyde.. men ellers jeg er kæmpe fan af Simon Philips,

han er fantastisk..

Er der nogen der ved om man kommer i bad standing som trommeslager, hvis man ikke rigtig kender noget til Toto, ikke agter at komme til det, og er forholdsvis overrasket over hvor meget det kan bringe folks pis i kog at et band har haft forskelige trommeslagere...

det gør.man ikke... bare man ikke taler dårligt om Mr groove.. Jeff P!

Trommeslageren i Toto skal vel primært holde et grund beat, og ellers ikke ligge i vejen for mr. Groove himself, Lenny Castro.

Han har vel om nogen været stjernen i bandet.
Uden hans rytmiske talent, var Toto sgu nok for længst druknet i svulmende vokal harmonier, semi heavy guitar, og steril sing along synth pop.

Edited by UlfN

Var der ikke engang hvor man kunne indsætte links til Youtube her på siden?

Det virker åbenbart ikke mere :(

Hmm, hvis jeg bruger Edge browseren kan jeg se Youtube links. Hvis jeg bruger Explorer kan jeg ikke.

Very strange.

I betragtning af, at du lige har gjort det to gange, vil jeg da sige, at det virker helt fint ;-)

I betragtning af, at du lige har gjort det to gange, vil jeg da sige, at det virker helt fint ;-)

ja i den ene browser kan jeg godt se linket, i den anden er der forbavsende tomt.

:confused: