Diverse Opgraderinger


Ajax

Recommended Posts

Har opgraderet lidt på bækkensiden her på det sidste...

 

16" Paiste Signature Fast Crash (fra Olje)

17" Paiste Signature Full Crash (fra Böef)

 

mit bækkensetup er dermed mere eller mindre komplet(mangler dog lige en hihat!!)

 

Fik i weekenden første gang mulighed for at teste herlighederne og det skuffer ikke... specielt Fast Crash som har erstattet et Alpha Crash er helt fantastisk syns jeg.

 

Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er nemli guld ja!!! :dev:

 

mht. størrelserne så er mine spaghettiarme desværre ikke bygget til større bækkener!!!! ;):D

 

forstår stadig ikke hvordan Olje kunne slippe fast crashet til mig.... men det er så bare mit held!!! (takker Ole!!!)

 

Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er nemli guld ja!!! :P

 

mht. størrelserne så er mine spaghettiarme desværre ikke bygget til større bækkener!!!!  ;)  :)

 

forstår stadig ikke hvordan Olje kunne slippe fast crashet til mig.... men det er så bare mit held!!! (takker Ole!!!)

 

Thomas

Jeg fatter det statig heller ikke, Thomas :D

 

Det endte med at jeg måtte købe mig et nyt - ganske vist 17". :dev:

Mellow Crash røg videre til Lars fra Sixpack. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Thjaaaa jeg forstår nu godt hvorfor man sælger det der står Paiste på  :gross:  Husk at tørre alle mad-resterne(fra alt hans grill'en) af det inden du spiller  :D

 

 

 

 

 

 

Krogh  :lol:

:lol::lol::lol:

 

Det måtte jo komme. :gross:

 

Undskyld ham, Thomas. Han ANER ikke hvad han taler om - han er sikkert også bagstiv :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

og også tak for handlen til boef.... mine arme smerter stadig efter at have banket 17" full crashet i bund op til flere gange.... er sgu ikke vant til noget større end 16"... men det lyder jo fantastisk..

 

Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu