Ting, Der Burde Forbydes-tråden


erge

Recommended Posts

  • Svar 565
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Folk der siger de godt kan lide Rocola-salat...

 

For det er der INGEN som kan. Det er desværre bare noget som åbenbart er blevet moderne at kunne lide. Ligesom:

 

Sushi

Pizza med rodfrugter (hvad sker der)

Smothies

 

Og en masse andet cafeagtigt pis jeg ikke kan holde ud. Jeg hader cafe'er...

Link til kommentar
Del på andre sites

Folk der siger de godt kan lide Rocola-salat...

 

For det er der INGEN som kan. Det er desværre bare noget som åbenbart er blevet moderne at kunne lide. Ligesom:

 

Sushi

Pizza med rodfrugter (hvad sker der)

Smothies

 

Og en masse andet cafeagtigt pis jeg ikke kan holde ud. Jeg hader cafe'er...

 

Er enige med de tre sidstnævnte men..!! Rucola fejler INTET! Rigtige mænd spiser alt fra rucola til danablu! :-)

 

Mmh, prøv fx. en bagel (let ristet eller varmet lidt i ovnen) med stegt kyllingefilet (skåret i skiver) med danablu (evt lavet som dressing) og så med rucola og ristet bacon! Den er sikker HVER gang! :tu::)

Redigeret af Tallica
Link til kommentar
Del på andre sites

Folk der siger de godt kan lide Rocola-salat...

 

For det er der INGEN som kan. Det er desværre bare noget som åbenbart er blevet moderne at kunne lide. Ligesom:

 

Sushi

Pizza med rodfrugter (hvad sker der)

Smothies

 

Og en masse andet cafeagtigt pis jeg ikke kan holde ud. Jeg hader cafe'er...

 

Jeg kan godt lide rucola! :-) i den rigtige sammenhæng med den rigtige dressing. Men jeg hader caféer og café ting, såsom intetsmagende cappucino til 67,50 kr koppen. Der findes éen god café. Ib René cairo i Aalborg!!!!! Puha, har aldrog brugt så mange apostroffer, på så få ord :tu:

 

I øvrigt hader jeg folk der får tatoveret deres navn med gotiske bogstaver. Billede tjek i øvrigt billedet ved siden af der viser et speedometer på den pæne side af 200 km/t. Er normalt ikke fordomsfuld, men jeg synes det siger lidt om personen :)

Redigeret af victor
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu