Skal Du Med Til Slagtøjsstævne?


Frederik W

Recommended Posts

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hvor tilmelder man sig?

 

Hvilken type noder skal man kunne? (jeg kan godt alt det der med 8-dele, 4-dele og 16-dele)

 

Jeg er faktisk ret skrap til noder, kan bare ikke selvle node-systemet (det er med selve tonerne)

 

nogen der kan give et eksempel på en node man kunne få udleveret?

Link til kommentar
Del på andre sites

hvor tilmelder man sig?

 

Hvilken type noder skal man kunne? (jeg kan godt alt det der med 8-dele, 4-dele og 16-dele)

 

Jeg er faktisk ret skrap til noder, kan bare ikke selvle node-systemet (det er med selve tonerne)

 

nogen der kan give et eksempel på en node man kunne få udleveret?

Jeg scanner lige et par fra de sidste år, senere i aften. Du skal tilmelde dig ved at sende en tilmeldingsbrochure, eller du kan tilmelde dig på larsras@stofanet.dk

 

Skriv dit navn, adresse, hvor længe du har spillet, musikskole, og om du er medlem af Musik og Ungdom.

Link til kommentar
Del på andre sites

det bliver nok et helvedes påstyr i familien.. men jeg ringer rundt og siger at de kan rande og hoppe for jeg skal spille tromme den dag.. :lol: så kan de lære det.. man kan jo altis se familien.. men spille trommer med alle jer gæve gutter kan man jo ikke hver dag :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har spillet i 8 år og efter noder de sidste 3 (march tr.) hvilket hold skal jeg så på?

 

På landsorkesterstævne (for tambourkorps) var jeg på hold 6 (det bedste)...

Hold 3 eller 4.. Lidt svært at sige :cigar: Ellers prøv at ring til stævnekoordinator Lars, eller send en mail til ham.

Eller min trommelærer, han må kunne bedømme det. Send en PM så får du hans nummer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu