Stixx


Stixx

Recommended Posts

Hejsa venner.

Ja nu laver jeg lige en lille dagbogsting her fra Filli. Det er pis hamrende varmt lige nu. Den er 13.30 og udenfor er det ved at traekke sammen til en gang regn. Man kan sige heldigvis, da det lige render lidt ud.

Ellers er det sq fedt. Vi har fundet en fedt hotel og ikke langt derfra en vildt laekker gourmet restaurant men seafood. Virkelig noget der ville koste enomkrig de 1000 pr naese i Dk men her.....hold nu fast i bordkanten................50 kr........for 2 vel og maerket!!!!!! Den anden dag flottede vi os med en flaske vin til 80 kr. Det er helt vildt billigt. Vi har spist der 2 gange og har bestilt bord til i morgen ;-)

 

Fandt ogsaa en musik butik i manilla. De havde et Exportsaet til omkring de 7-8000 kr og maerkeligt nok et masterworks til omkring de 30.000. Det er ikke saa billigt! Det samme gaelder for elektronik. Ca det samme som dk.

 

Det eneste vi mangler lige nu er at vi ligger ned til vandet. Det er enmindre rejse at komme til stranden pt. Men sondag tager vi nordpaa hvor vi har booket et hotel lige i strandkanten. Det bliver dejligt. Der skulle det ogsaa vaere vildt laekkert at snorkle og dykke. Har overvejet lidt at tage certefikat, men den forste aftale gik i vasken, saa det er ikke sikkert det bliver til noget.

 

Naa men det er jo en lang smore uden billeder af trommer saa stopper her.

Der kommer mere senere.

 

 

 

...........................naa ja 3-4 kroner for en bajer og pigerne er sode :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Gid din r** må klø og dine arme være for korte ....... :hmm:

Rønnebærene er dælan eddeme sure - kan I smage dem, gutter? :tu:

 

Fortsat god ferie, Frants!! :tu: Dejligt du tænke på os her i det kolde oversvømmelseshærgede Danmark.

Redigeret af Olje
Link til kommentar
Del på andre sites

Nøøjjj.. Det lyder godt lækkert!! :tu:

 

Jeg er pisse forkølet og min hals smerter.. Alligevel er jeg nødt til at stå op kl. 6:30 hver morgen og tage i skole.. Hvis ikke det havde været fredag, så havde det her været tæt på et nervesammenbrud!! :hmm:

 

Men what the hell..! Det er da godt at nogen af os morer sig :tu:

 

Btw. Jeg elsker det UFIP bækken Frants.. Det er fantastisk!

 

Hilsen Jonathan

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyder til at du hygger dig :tu:

 

Angående dykkercertifikat: tag det!!

 

Jeg har lige taget PADI Open Water på en lille tropeø ud for Malaysias kyst og det er utroligt, fedt, ja faktisk helt ubeskriveligt godt!

 

Dykkerinstruktørerne siger at det er mindst ligeså godt på Fillipinerne, hvis ikke bedre, så når du er der, ville det næsten være synd ikke at prøve - du vil garanteret ikke fortryde det!

At dykke i troperne er noget helt særligt - man ser så mange fisk, skildpadder og hvis man er heldig, hajer (okay, det er nu også en fisk) at Scandinavien efter sigende skulle være trist ved sammenligning.

 

Fortsat god rejse!

 

/Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

Saa er der blevet snorklet tl den store guldmedalje. Super fedt!!! er lidt i tvivl om jeg skal tage dykkercertificatet, men der er jo tid nok.

Vi var paa bar i afttes hvor det lokale band spillede. Saa vi blev ibviteret tl at jamme med (min rejsekammerat er habil bassist). Det var sq sjovt. Der var 4 Djember og en hjemmelavet cajoun. Det var sq fedt. Det er fedt at spille cajoun.. Skal ha lavet en naar jeg kommer hjem.

 

Naa men ellers drikker vi en masse bajer og hygger., Haaber i kan holde skruen i vandet derhjemme.

 

Frants

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder sq helt rigtigt det der!!

Og så en spontan jammer, intet bedre (hvis det svinger).

Syntes at du skal se at komme ignag med det dykker certifikat. Har selv PADI Advanced Open Water Diver, og det er en kæmpe oplevelse at dykke. Bare ikke i DK.... "Wow, se en fladfisk", "hey, og derovre er der noget brunt tang" gaaabbbb!

Jo før du får taget certifikatet jo mere kan du nå at opleve :ph34r:

Kan du for fabden ikke sende lidt varme hjem til os andre. Bare 10 grader, vi ved du har dem :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

.........saa er man sq blevet Padi certefikeret!!!!

Hey tillykke :argh: Håber du nyder ferien -SVIN.....

 

Herhjemme gå det af helvedes til. Man kan ikke engang sælge et vintage-ludwig for 6000,- mere :tu: Hør lige om der er nogle derude, som vil købe et til ægte øst-pris eksl porto:)

Link til kommentar
Del på andre sites

.........nej det er fedt!!!

Har vaeret ned at dykke ved to vrag fra 2 verdenskrig. Maa dog ikke gaa ind da jeg ikke er advance diver. men det er sq imponerene nok at svomme rundt udenom. Og der er vildt meget liv paa dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

.........nej det er fedt!!!

Har vaeret ned at dykke ved to vrag fra 2 verdenskrig. Maa dog ikke gaa ind da jeg ikke er advance diver. men det er sq imponerene nok at svomme rundt udenom. Og der er vildt meget liv paa dem.

Har kun prøvet at dykke på vrag en enkelt gang, der dykkede vi et kort smut ind i lastrummet (skibet lå på siden), og det var en vild fed oplevelse. Også selvom det var i DK, hvor sigtbarheden svarede til at dykke i en gylletank. Kan godt forestille mig at det må være fedt at dykke på vrag under så gunstige forhold.

Hvis du har mulighed for det, så prøv et natdyk. Det er en af de vildeste dykke oplevelser jeg har haft. Det er ligesom at komme ned i en helt anden verden :argh: Og så knib lige en lyksalighed i solen for os andre :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu