Hvilken Hihat ?


SiLLe^

Recommended Posts

Hejsa... :)

Jeg står og skal have en ny hihat før jul.. Har endelig fået penge, så nu skal den gamle 402 hihat sgu skrottes! :)

Men jeg er sgu i tvivl om hvilken hihat der ville være god til min stil.

Jeg spiller rockmusik som : Dizzy Mizz Lizzy, D.A.D

Jeg spiller også blues og 80'er poprock.

 

Jeg har et 18" Zildjian K dark crash

20" istanbul Alchemy ride

 

Hvilken hihat vil i anbefale? Den må koste mellem 1000 - 1500 kr brugt..!

Jeg ved godt at det bedste er at prøve mig frem, men jeg har ikke mulighed for at tage enten til Aalborg eller Århus for at finde en musikbix der har andet end paiste 302! :)

Jeg tænkte selv på noget Masterworks, eller et gammelt zildjian k eller A...

 

//SiLLe^ :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad med en gammel Zildjian A 14"? Altså jeg har prøvet en 15" og syntes den var fed, og har set en billig en jeg måske vil købe, men hvordan er de til "hård" rock? :tu:

Jeg spiller ind i mellem på en gammel 14" New Beat som jeg synes er ganske fed til rock...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Jeg "kom til" at købe en Paiste Signature Sound Edge, for ½ års tid siden. Den er da knald-hamrende lækker (og dyr), men meget hård i sin "chick sound". Nu, set i bakspejlet, skulle jeg nok have valgt en Medium.

Men sådden er der jo så meget :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg "kom til" at købe en Paiste Signature Sound Edge, for ½ års tid siden. Den er da knald-hamrende lækker (og dyr), men meget hård i sin "chick sound". Nu, set i bakspejlet, skulle jeg nok have valgt en Medium.

Men sådden er der jo så meget :-)

Hehe okay! :huh:

Men tror næsten problemet er løst.. Får en 15" masterworks Cope, i løbet af ugen.. Så det glæder jeg mig til! :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu