Mit Pearl Mmx


Mikas

Recommended Posts

Tak for svaret.

Ja, det er en rigtig dejlig tromme. Jeg har gerne villet have en i flere år, men synes ikke jeg havde pengene når der bød sig en, indtil jeg tilfældigt faldt forbi ProDrums og her blev jeg så forelsket i min nye sorte 12x7 at jeg bare måtte have den (altså da den kom på tilbud 14 dage senere :ph34r: ).

 

Men billeder af din Yamaha!?!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 124
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hov ja.. her er lidt!

 

YamahaMCA-1.jpg

Hej Mikas.

 

Hvor er det dog fede tønder, du har. Rigtig flotte!! :doo:

 

Hvad tager du billeder med - den gamles Hasselblad eller?? De er også gudeflotte - rent billedkvalitetstekniskudseendemæssigt :argh:

Redigeret af Olje
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ole

 

Jeg har desværre aldrig fået prøvet et Hasselblad, selvom jeg har hørt mange lovord om det fra min far :D

Billederne af Yamaha trommen er taget med et Nikon D100. Nu har min far så fået nyt kamera igen, og mener de andre billeder i denne tråd er taget med dette - samt billederne af min Sweetspot lilletromme som er til salg. Jeg kan bare ikke huske modellen lige nu, men det er en efterfølger.. altså også Nikon topserie.. Tager helt fantastiske billeder :argh:

 

Korsgaard: Mange tak! ;) Jeg er også selv helt vildt glad for dem, -selvfølgelig glæder jeg mig til at se de "gamle" når jeg tager hjem, men glæder mig nu også fordi så kan trommerne få en gang tæv.. :-):doo:

 

vh Mikas

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
  • 1 month senere...
SÅ ER DET JEG SIGER: F-E-D-E-S-T-E SÆT PÅ TS :tu::lol::huh:;-):D

Jeg synes sgu du hele tiden skifter mening :lol:

 

jeg glæder mig til den dag hvor det er andre end en lille tilfældig neger slave som sir med accent i stemmen "du have det fedes sæt å Ts.dkå"

 

Godt der er nogle der værdsætter mig og mine behov! :dev:

 

bare vent! jeg tager revance! bare vent til om et år!

 

 

Til "PunK":

 

Hør nu efter! det er 3 gange der er en der spørger, og det er nu der bliver svaret for 3 gang...

 

DEN ER 20" TOMMER!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Nej jeg har da ikke solgt 16'eren, hvor har du det fra? :-o

Men IC'en er solgt og erstattet af en pearl eliminator enkelt pedal.. :)

Der er også sket lidt på bækkenfronten.. Det kan være jeg smider nogle billeder op på et tidspunkt igen..

 

vh Mikas

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej jeg har da ikke solgt 16'eren, hvor har du det fra? :doo:

Men IC'en er solgt og erstattet af en pearl eliminator enkelt pedal.. :tu:

Der er også sket lidt på bækkenfronten.. Det kan være jeg smider nogle billeder op på et tidspunkt igen..

 

vh Mikas

Hehe.. jeg så bare i tråden "din Største Gulv tam" at du skrev at det idag var en 16'er men imorgen ville være en 14'er... hehe

 

Nogen speciel grund til at du ikke spiller dobelpedal mere?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har lige købt en BOSS digital mini optager sammen med min far, jeg kan prøve at indspille lidt næste gang jeg er hjemme :tu: Kvaliteten er selvfølgelig ikke sindsygt god, men ganske udmærket synes jeg.

 

Mht. dobbeltpedal så er grundet ret simpel; jeg stinker til det! :doo:

Jeg er sjældent ved sættet, og at spille ordenligt på sådan en kræver en masse træning.. Så jeg ville hellere koncentrere mig om at spille med single.. :P

 

vh Mikas

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe.. jeg så bare i tråden "din Største Gulv tam" at du skrev at det idag var en 16'er men imorgen ville være en 14'er... hehe

DO'H! Det var vist undertegnede, som skrev det! :tu:

1416.jpg

Redigeret af SKOefoed
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu