Dw 9000 Og Zildjian


Blind-86

Recommended Posts

Jaaaa så fik jeg endelig min pakke fra Aage :argh: Har valgt denne gang at invistere i en Dw 9500 Hihat Og en Zildjian A Custom Projektet! Og nøjjjjjjjjj Hvor er det lækkert og hatten lyder som en drøm :kiss: Ville lige dele det med jer andre og har taget 8 dejlige billeder, for som de fleste ink. mig selv! Elsker jeg at se billeder af folks grej! Here You Go Drummers! :cigar:

1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

"Zildjian bytter stort set alt inden for de første 12 måneder, medmindre man kan se at bækkenet har været tabt eller slået på med en hammer. Der skulle ikke være nogen problemer i det. Der er ydeligere 12 måneders reklamationsret. Så knækker bækkenet på mystisk vis indenfor den periode, så få det sendt ind. Det kan være de bytter.

Hvis forhandleren er modvillig er det desideret dårlig service. Han skal bare sende det ind sammen med en kopi af kviteringen, så bytter Zildjian.

Det samme gælder stort set alle bækkenfabrikanterne."

sagde Copeland

i denne tråd: her

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad synes folk om, at der på DW's hihat-stativer kun er to ben? Jeg synes det er ret irriterende, og det virker på en måde ikke særlig stabilt. Det kan godt være, at det bare er det stativ jeg prøver. Det er meget rart, til når man skal placere stativet. Det jeg prøver er også DW 9005.

 

Hvad synes i om det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad synes folk om, at der på DW's hihat-stativer kun er to ben? Jeg synes det er ret irriterende, og det virker på en måde ikke særlig stabilt. Det kan godt være, at det bare er det stativ jeg prøver. Det er meget rart, til når man skal placere stativet. Det jeg prøver er også DW 9005.

 

Hvad synes i om det?

 

Altså jeg syntes ikke mit 9500 stativ er til at rokke i!... Syntes det står bedre fast end mit 3 benet tama stativ som jeg havde før ;-) så kan ikke helt forstå at du syntes det er istabilt??? :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

mit dw5000-stativ er født 3-benet, men med mulighed for at pille det ene ben af. Det har jeg af nødvendighed gjort, men det er ikke ligefrem blevet mere stabilt af den grund :confused:

 

DERFOR skal jeg have mig et magen til blind-86. Dog bliver det først når jeg får min 16" hængetom og mine nye OH-mics hjem (og får dem betalt) ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad synes folk om, at der på DW's hihat-stativer kun er to ben? Jeg synes det er ret irriterende, og det virker på en måde ikke særlig stabilt. Det kan godt være, at det bare er det stativ jeg prøver. Det er meget rart, til når man skal placere stativet. Det jeg prøver er også DW 9005.

 

Hvad synes i om det?

Unskyld til 'Blind' for lige stjæle hans tråd :)

 

 

Det der DW stativ er MEGA stabilt. Mit er....! Husk at hele "ben-tøjet" om man vil kan skrues løst, så kan det godt rykke sig om ad "main-stangen" og derved ikke få ordenlig kontakt med gulvet. Det skete for mig på et tidspunkt og der troede jeg nemlig at stativet var ustabilt og var på vej til at sælge det. Jeg opdagede det dog og justerede benene og nu står det klippe-fast. Det er tilmed TUNGT(som der er blevet nævnt) så det glider bestemt ingen steder.

Jeg er meget glad for mit og det er meget stabilt og med til historien høre at jeg slår meget hårdt og sidder ikke ret stille bagved tønderne, så hvis jeg kan få det til at stå fast, kan de fleste sgu :)

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu