Hvad Er SlipKnoT


Gæst Mjhd

er slipknot gode eller er de dårlige  

115 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

kan fortælle til jer som har drillet dem meget her med deres masker og dragter (nævner ingen navne Frank :P)...

 

det er fordi de gerne ville have at folk skulle dømme dem på deres musik og IKKE hvem de var som personer. det er meget smart, for ingen vidste i starten hvem de var og de kunne ikke vide om de til hverdag bare var stille og rolige buisness folk eller hvad fanden... det var såmænd ikke for at se onde ud - eller jo, for det ville jo nok ikke gå til den musik at have anders and masker og pipi langstrømpe hår ;-) - og oxo for at frembringe en smule mystik omkring hvem de var... det har man så fundet ud af i dag ^^

 

men kan godt give frank ret i, at de ikke er specielt kønne. men hey, hvem siger at en musiker SKAL ligne robbie williams :D

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

kan fortælle til jer som har drillet dem meget her med deres masker og dragter (nævner ingen navne Frank :P)...

 

det er fordi de gerne ville have at folk skulle dømme dem på deres musik og IKKE hvem de var som personer. det er meget smart, for ingen vidste i starten hvem de var og de kunne ikke vide om de til hverdag bare var stille og rolige buisness folk eller hvad fanden... det var såmænd ikke for at se onde ud - eller jo, for det ville jo nok ikke gå til den musik at have anders and masker og pipi langstrømpe hår ;-) - og oxo for at frembringe en smule mystik omkring hvem de var... det har man så fundet ud af i dag ^^

 

men kan godt give frank ret i, at de ikke er specielt kønne. men hey, hvem siger at en musiker SKAL ligne robbie williams :D

 

- Brookz

Det er nu det bliver nørdet. For som den tidligere kæmpe-fan man nu engang er synes jeg lige jeg vil korrigere lidt.

 

Det startede med at Shawn (nr 6, ham med klovnemasken) fandt sin maske tilfældigt i en isenkræmmerbutik. Han tog den på til en øver og de andre syntes idéen var fed og købte efterfølgende selv en maske.

 

Tror egentlig ikke det er mere højtideligt end det. Det du siger lyder meget godt men jeg tror at det er nogle overvejelser de har gjort efter at de blev kendte og blev spurgt om maskerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke hørt vildt mange numrer siden de 2 første plader som jeg dyrkede temmeligt groft. Men jeg vil mene at en del af det der gør dem "poppede" nu er, at det er blevet mere populært at høre sådan noget musik! Jeg er temmelig sikker på, at hvis du satte deres nye plade på for 6 år siden, ville den absolut ikke blive kaldt pop :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke hørt vildt mange numrer siden de 2 første plader som jeg dyrkede temmeligt groft. Men jeg vil mene at en del af det der gør dem "poppede" nu er, at det er blevet mere populært at høre sådan noget musik! Jeg er temmelig sikker på, at hvis du satte deres nye plade på for 6 år siden, ville den absolut ikke blive kaldt pop :dev:

Enig.. Synes nærmere det er lidt alternativt i det. Vermillion pt.2 er self. ultra poppet og det samme med Before I Forget og til dels Duality. Men resten vil jeg nu hverken kalde pop eller rock, men metal.

Link til kommentar
Del på andre sites

kan fortælle til jer som har drillet dem meget her med deres masker og dragter (nævner ingen navne Frank :doo:)...

 

det er fordi de gerne ville have at folk skulle dømme dem på deres musik og IKKE hvem de var som personer. det er meget smart, for ingen vidste i starten hvem de var og de kunne ikke vide om de til hverdag bare var stille og rolige buisness folk eller hvad fanden... det var såmænd ikke for at se onde ud - eller jo, for det ville jo nok ikke gå til den musik at have anders and masker og pipi langstrømpe hår :uhm: - og oxo for at frembringe en smule mystik omkring hvem de var... det har man så fundet ud af i dag ^^

 

men kan godt give frank ret i, at de ikke er specielt kønne. men hey, hvem siger at en musiker SKAL ligne robbie williams :ph34r:

 

- Brookz

Det er også den historie der har gået omkring på als..

Men jeg har også hørt simons version før..

 

The Tormentor

Link til kommentar
Del på andre sites

slipknot's musik tiltrækker mig ikke rigtigt. Gør black-, death og heavymetal i øvrigt heller ikke.

Har nu heller ikke hørt så meget af det, så jeg skal nok lade være med at komme med forhastede konklutioner :ph34r:

Redigeret af Rødgaard
Link til kommentar
Del på andre sites

Er godt nok ikke fan :gross:

Så dem også i Parken som support for Metallica. Det vår skod! Det hjalp så nok heller ikke at man bare stod og ventede på kongerne :doo:

Og Joeys oppe-på-hovedet-solo, er bestemt ikke imponerende! Nærmere pinlig... :argh:

?

 

Pinlig? kan du forklarer det lidt bedre? jeg gad da godt at se dig spille på hoved og spille det han spiller...

 

 

og forresten... Frank... Er det ikke Joey uden maske du har som profil billed? hvis det er dig selv, skal du ha at vide at du ligner ham en del :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror egentlig ikke det er mere højtideligt end det. Det du siger lyder meget godt men jeg tror at det er nogle overvejelser de har gjort efter at de blev kendte og blev spurgt om maskerne.

så passer det jo oxo hvad jeg siger :gross: det er noget jeg har læst engang på en tæmmelig eftertragtet fan side - black-goat.com hvor der oxo står nogle andre sjove ting. f.x. at shawn engang havde kørt rundt i en golfbil (eller noget i den stil) og så var vagterne kommet og standset ham. men istedet for bare at sige "hey, jeg er fra Slipknot og jeg skal faktisk spille her", så kom han op at slås med dem... der står nogle ret fede ting og masser af informationer omkring dem...

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

fandt det sq lige hurtigt :argh:

 

"This spawned the idea of the masks. This idea evolved and following discussions and Shawn turning up to a practice wearing his legendary Clown mask, the sextet decided almost unanimously, with the exception of Donnie, that masks should be worn. Joey came fully equipped with his moulded and expressionless Kabuki Mask and despite difficulty within practices the idea took off, the whole anti-image appearance which fitted so well with their rule of ignoring trends had a great appeal."

 

begge vores beretninger er korrekte :gross:

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

?

 

Pinlig? kan du forklarer det lidt bedre? jeg gad da godt at se dig spille på hoved og spille det han spiller...

 

 

og forresten... Frank... Er det ikke Joey uden maske du har som profil billed? hvis det er dig selv, skal du ha at vide at du ligner ham en del :gross:

Er nu ret sikker på at det er Frank selv :doo: Ville ligne ham dårligt at have et billede af Joey :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm... Jeg sys sgu det er meget fedt! Og for at være ærlig, så sys jeg faktisk, at deres seneste album, vol. 3 er rigtig fedt! Faktisk federe end de to første på mange punkter. Der er lidt mere i det, flere lag. Anderledes, ja. Poppet? Til tider, ja! Men lort!? Nej! Kan godt lide det! Sys også at Corey har en vildt fed vokal! :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Der måtte gerne ha' været en "midt-i-mellem", synes de er dårlige, men derfra og sige det er lort, ved jeg ikke... Synes bare det er skide umusikalsk, og der er ikke en skid feeling i det, undtaget de negative følelser... :doo:

...og nu lyder jeg som en lalle-glad jazz-nørd, hvilket IKKE er tilfældet! Kan bare ikke tage dem!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Der måtte gerne ha' været en "midt-i-mellem", synes de er dårlige, men derfra og sige det er lort, ved jeg ikke... Synes bare det er skide umusikalsk, og der er ikke en skid feeling i det, undtaget de negative følelser...  :doo:

hvorfor er det så umusikalsk ? har du nogensinde overvejet at høre hvad de spiller ?

 

jeg sagde præcis det samme da jeg hørte det første gang, som alle jer der siger det er noget lort og de ikke kan spille musik, men da jeg så begyndte at høre det lidt nærmere kunne jeg så høre, at de faktisk er SUPER vilde musikere hele bundtet.

 

så det er noget fis at sige at det er umusikalsk, for det er nok det sidste de er...

 

- Brookz

Redigeret af brookz
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu