Velkommen


Recommended Posts

Hej og velkommen!

 

Det er med stort glæde, fornøjelse og spænding at vi nu søsætter denne nye funktion på vores website. Vi har længe godt kunne tænke os et sted på vores site, hvor folk kunne hjælpe hinanden, stille spørgsmål, høre om andres holdninger, erfaringer osv. osv.

 

Der er nærmest ingen grænser for hvad det ny forum kan bruges til, så hjertelig velkommen, vi håber I vil tage godt imod det....

 

Det kan anbefales at man lader sig registrere i forummet. Det koster ikke noget, og giver dig mange flere muligheder/rettigheder. Desuden får du mulighed for at benytte det interne mail system mellem medlemmerne.

 

Med venlig hilsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Sonor

Hey flot arbejde, håber der bliver stor tilslutning til jeres forum. Virkelig et godt initiativ. Det er min fornemmelse at langt fra alle trommeslagere er så bekendte med computere om internet som man kunne håbe, men det kunne være positivt om sitet kunne samle de trommeslagere, der ellers sidder og diskuterer hardware på andre mindre sider eller store udenlandske. :D

 

Virkelig også et design det vil noget(PHP ikke?); nogen har vist brugt tiden på andet end at terpe treoler bag trommesættet! B)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej hej

 

Det var søreme på tide forummet kom op.. jeg mener jeg sendte en mail for et lille års tid siden hvor jeg foreslog det. Men godt at se det funker B)

 

Sonor det er Innovision Power Board der har lavet forummet. Det er dejligt nemt og bliver brugt af mange sites...

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Peter A

Hej Gunnar/ Trommeslageren.dk

 

Det ser bestemt spændende ud det her. Jeg blev anbefalet at stryge herind på ProDrums debatforum. Et godt initiativ! :D

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Hej venner!

 

Så har dette forum været flyvende i 4 uger. Jeg er personligt rigtig godt tilfreds, og glad for aktiviteten fra JER brugeres side.

 

Til sammenligning kan jeg se at der er omkring 35 indlæg på slagtøjscentrets forum som har kørt i ca 1 1/2 år. Herinde er der allerede langt over 300 indlæg. Fortsætter denne udvikling vil der efter 1 1/2 år være omkring 25000 indlæg her på siden :)

 

Keep it up boys.... og fortæl endlig fortsat til højre og venstre om forummet :tu:

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej venner!

 

Så har dette forum været flyvende i 4 uger. Jeg er personligt rigtig godt tilfreds, og glad for aktiviteten fra JER brugeres side.

 

Til sammenligning kan jeg se at der er omkring 35 indlæg på slagtøjscentrets forum som har kørt i ca 1 1/2 år. Herinde er der allerede langt over 300 indlæg. Fortsætter denne udvikling vil der efter 1 1/2 år være omkring 25000 indlæg her på siden :D

 

Keep it up boys.... og fortæl endlig fortsat til højre og venstre om forummet :tu:

 

Mvh

Hej Gunnar jeg ville bare sige tak for at du har lavet sådan et fedt forum det er virkelig godt og jeg har fået mange svar på mine spørgsmål.

 

P.S. jeg er din elev fra Odense Friskole ham med det lange hår.

 

 

Mvh

 

 

Chris

Link til kommentar
Del på andre sites

Cool...så kan vi skrive når jeg flytter til Dubai 

 

 

Øhh - var det en joke? Eller er der noget vi ikke har hørt?

 

Hmm - jeg kunne ellers godt tænke mig at tage lidt flere timer efter sommerferien. ...

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu