Red Hot.. På Lørdag


Expensive Charge

Recommended Posts

Det tror jeg ikke at han gør mere.

jeg har godt hørt lidt om at han før i tiden, blandt andet ved indspilningen med Blood sugar sex magic, rettede stemmen lidt til i studiet via. en computer.

 

Men han har efter hvad jeg har hørt fået sangundervisning osv.

Men det må tiden jo vise. (:

 

mvh. kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har en livevideo i god kvalitet hvor de spiller By The Way, og der synger han ikke ret godt.

 

Men når man står nede blandt publikum og har fået et par fadøl at drikke, så tror jeg ikke man tænker over det. Jeg tror helt sikkert det bliver fedt!

 

Har i forresten hørt rygterne om at RHCP bliver et af hovednavnene til Roskilde07?! - det kunne da være for fedt, selvom jeg ikke just er den største RHCP fan eller kender

Link til kommentar
Del på andre sites

Han skulle eftersigende synge rædderligt live. God koncert!

Helt smuk stemme kan man heller ikke sige han har på pladerne... :dev:

 

Men Red Hot - er meget mere end Anthony Keidis - og efter min mening er de er hamrende fede live.

 

Chad Smith og Flea sammen... Det er noget stort!! :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Er egentlig ikke RHCP-fan men det er min kæreste, så vi skal ind at se dem på lørdag. Har set Slane-DvD'en en enkelt gang. Håber de spiller lidt flere up-tempo funky numre med noget energi i end der. Balladerne og de stille sange er da meget gode, men livee bliver for mange af dem kedeligt

 

Jeg har aldrig set dem live-live og håber jeg ender med en fed oplevelse

Helt billige er billetterne jo heller ikke.

 

Anthony er efter min mening blevet en bedre sanger end han var, men nogen stor en af slagsen liver ha sgu aldrig

 

Ja har hørt rygtet om RHCP på Roskilde 07

Link til kommentar
Del på andre sites

Anthony synger ikke specielt godt synes, men kan generelt ikke så godt lide fra californication og frem. Synes det gamle 80'er funk/rock-ting er meget, meget federe! Dér holder han sig også mest til rap eller meget perkussiv sag ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal også ind og hoppe med. Det bliver rigtig fedt! Jeg har aldrig set dem live...

 

Men, til dem der ikke fik billet til på lørdag, så er der, ifølge Gaffa, ret stor chance for, at de er at finde på Roskilde '07.

 

Red hot på Rosseren 2007

 

- Benjamin

Skal ikke med desværre - sad faktisk i køen ved Fona hele natten, fordi et par af mine venner skulle have billetter, men jeg havde ikke penge :( (Nogen gange er det vel okay at være lidt idiotisk ...)

 

;-) Dukker du op på lørdag til kalas, Benjamin? Det bliver najs!

Link til kommentar
Del på andre sites

Er egentlig ikke RHCP-fan men det er min kæreste, så vi skal ind at se dem på lørdag. Har set Slane-DvD'en en enkelt gang. Håber de spiller lidt flere up-tempo funky numre med noget energi i end der. Balladerne og de stille sange er da meget gode, men livee bliver for mange af dem kedeligt

 

Jeg har aldrig set dem live-live og håber jeg ender med en fed oplevelse

Helt billige er billetterne jo heller ikke.

 

Anthony er efter min mening blevet en bedre sanger end han var, men nogen stor en af slagsen liver ha sgu aldrig

 

Ja har hørt rygtet om RHCP på Roskilde 07

Nope. Billetterne er sgu ikke billige. 525kr ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu