Aquarian Skind Godt Eller Not?


Jesper72

Recommended Posts

Tja!!! På tammerne er jeg ikke blevet imponeret af de skind endnu!!! På storetrommen skulle de eftersigende være bedre end både Evans og Remo, men der er jeg nu heller ikke imponeret!!! På lilletrommen har jeg desværre ikke hørt dem endnu...

 

Men som altid, kommer det VOLDSOMT MEGET an på hvilke trommer du har og hvordan du vil have dem til at lyde!!!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har haft apuraian subkick skind på min bd i knap en måned nu. der er endnu ikke kommet nogle buler i selvom jeg fræser der ud af med dobbeltpedal. men egenligt er jeg ikke særlig imponeret over lyden. syntes ikke rigtigt den ka bli dyb nok..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Jeg er, åbenbart, som en af de eneste her glad for Aquarian. Jeg bruger deres Classic clear i bunden på tammer, og enten Dubble-Thin Coated/Clear eller Remo Ambassador i toppen. På lilletrommen er de fine, men jeg tror jeg er mere til Evans. Mht. til BD bruger jeg på mit gennemsigtige Pearl (22"x14") SuperKick II som slagsking, og Force I - Batter som frontskind(Og det virker sgu selvom det er et slagskind...) Den lyder super fedt.....

 

Jeg har oplevet at de holder længere end andre skind....

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er stadig til remo Ambassador. Har prøvet de der superkick og er sq ikke blevet imponeret. Har prøvet tamskindene på et gammelt Gretsch jeg skulle sælge og det lød ok. (men ikke imponerende)

 

Nej kom hid Remo, så ved man sq hvad men får :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu