13 Skalaen


erge

Hvor god er du bag tønderne?  

109 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

  • 2 uger senere...
Gæst travisb

jeg var rimelig fair, måske lidt overvuderet.. ku en lille bitte smule ihvertfald!!

 

men ga mig selv en 7'er..

har kun spillet i snart 2 år, og kun modtaget undervisning i 2 måneder, så sys jeg sgu det blev for kedeligt..

ellers er jeg bare selvlært! mangler en del teknik.. og har heller ikke haft det vilde trommesæt a udvikle mig på.. men det skal sgu nok komme!! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er sikkert blandt de mindst rutinerede som svarer på dette indlæg, hvis ikke den mindst rutinerede, da jeg kun har spillet siden september 04.

 

Så jeg vil give mig selv karakteren 5 for evner :D men et 10 eller 11 tal for forbedring, (i forhold til mit 00 ved første ud af 14 ialt kun undervisningstimer). Jeg har mega mega meget at lære endnu, men jeg har forbløffet mig selv mht hvad det er lykkedes mig at lære på den korte tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

skulle jeg give mig selv karakter efter det faktum at jeg spiller i www.JamHalen.dk , så ville det nok blive et 7-tal. 6 er lig bestået - jeg synes jeg ligger over det - men hvis 8 er gennemsnittet, så er jeg godt på vej til at ligge dér. Jeg regner dog med at komme op på et 10-tal inden særlig længe. Heldigvis synes jeg mine Van Halen licks vokser eksponentielt med tiden :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Orv, nu er vi 2 selvlærte/autodidakte - groooovy  :D

Må vist lige springe til og sige at jeg også er selv lært :tu: Skal lige sige at jeg ikke har givet mig selv nogle, det vil jeg ikke :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Lav det om til fire :P

 

Jeg er nu også helt selvlært.

Har aldrig haft nogen der viser mig hvordan man gør...

 

Men hey, det går fremad i øvelsen. Det er nu dejligt at se sine evner stige eksponentielt. Dog tager jeg mig selv i nakkehårene, inden længe, for jeg vil gerne øve tiere og mere. Indtil videre har det kun været 1-2 gange om ugen. Spiller i et band, men klarer mig fint og de kan lide mig :-) spiller i hvert fald bedre end deres gamle trommeslager, der har spillet i 2 år, modsat mig, der har spillet siden sommeren 2004.

 

Har lige fået fingrene i et Sonor Force 2000-sæt, så der skal nye skind på det, her i februar. Glæder mig meget til at skulle stemme mine trommer helt fra bunden, for første gang ;-)

 

Jeg tror jeg vil give mig selv et 5-tal hvad angår mine evner. Sammenlignet med gennemsnittet af trommeslagerne, så er jeg jo langt fra hvad man kan kalde god. Dog er jeg lærenem og hurtig til at forstå ting, har også en udemærket koordination, så det hjælper mig kun.

 

I udvikling siden start, min øvetid taget i betragtning, vil jeg nok give mig 8 eller 9, fordi det går ret godt. Tror jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er også helt enig med 9-dages-ugen...

Jeg gav mig selv 8. Et stort 8-tal, jeg er for det meste utildfreds med mit spil, da jeg altid føler jeg kan blive bedre. Jeg tog dog alligevel en MGK-prøve og blev egnet.

 

Jeg synes også det er en spøjs afstemning, men jeg tror ikke at den er ment så alvorlig...

Forresten synes jeg det er fedt at i skriver hvad i virkelie mener om jer selv, og fucker janteloven. Det behager mig rigtig meget. :lol:

 

 

Til Kasper Moll:

 

skrevet af kasper moll

"Jeg gav mig selv karakterer i alle de genre jeg kunne komme på, og endte på et hemmeligt tal som var under 0 - Jeg ved ikke om dette er godt eller skidt på en skala fra 0 til 13 ?"

 

Nu har jeg tilfældigvis hørt dig spille Armando's Rhumba på "Timbuktu" cden, og der spiller du ret fedt. Har også hørt dig i Ollerups bigband, så jeg tror bare du måske lider af den samme beskedenhed som mig selv...

 

Mvh. Esben

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
Gæst Hugomanen

hvs jeg skulle give mig en karakter efter hvaffor en stilart jeg spiller ville jeg score 13 i larm...

 

har givet mig 7 i rock (og så også bestukket læreren så jeg slipper for at dumpe :lol: )

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Jeg er på 8, måske lidt beskedent, men 8 fordi jeg kan det jeg kan.

 

Jeg trænger til at få set mit trommespil an af en der gider prøve at rette lidt op på mine små fejl som nu om stunder sidder fastgroet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm... jeg har givet mig selv 6 (jeg kan godt li' 6)...

 

Ud fra en rent teknisk bedømmelse ligger jeg sgu nok ikke engang så højt, men jeg synes heller ikke at jeg ligefrem stinker. Jeg kunne nok godt spille i et meget primitivt partyband hvor tilskuerne er stive... :tu:

Jeg har kun haft t.sæt siden juli 07 og det er fandme (desværre) meget begrænset hvor meget jeg har kunnet øve, da mine trommer står hos mine forældre som bor 60 km væk og ikke gider høre mig tæske i tønderne når de kommer udasede hjem fra arb. :hmm:

 

Jeg er også 100% selvlært, og i betragtning af antal øvetimer synes jeg at jeg er blevet ok på forholdsvis kort tid.

 

 

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

Gav mig selv et 6-tal.

 

 

Jeg er har et rimelig lækkert "touch" på trommerne og er den perfekte til sammenspil, da jeg hurtig "fanger rytmen" .Men jeg er ikke genialt til teknik og kender hverken til de forskellige korrekte forklaringer af de forskellige musikstile, og jeg kan kun læse simple noder...

 

Men jeg er 100% klar og brænder for trommer... give me, give me!

 

så et 6-tal til mig!

Link til kommentar
Del på andre sites

13 fordi jeg er bedre end vinnie

HAHAHAHAAA :tu:

 

Go' stil! :hmm:

 

Anyway, jeg gav mig selv et 8-tal, fordi jeg ikke er den dygtigste rent teknisk, men mener at jeg har ret go' fornemmelse for groove og tid. Men det er jo røvsvært at bedømme.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu