Så Er "lortet" Bestilt!


Bestchops

Recommended Posts

Så er flg på vej til 2007 tour:

 

 

Yamaha Maple Custom Absolute - Cherry Black fade (Eneste i DK med den finish PT!!)

 

8x8

10x8

12x9

13x10

14x14

15x13

16x16

14x5 1/2 snare

 

20x16

22x16

22x18

 

Yamaha Subkick

 

14x5 Gadd Signature wood hoops (Birch)

14x3 1/2 Garibaldi Signature (Brass)

14x5 1/2 Ndugu Chandler Signature (Steel)

14x5 1/2 JR Robinson Signature (Birch)

 

 

Og så naturligvis alt den tilhørende nye Yamaha Hardware som jo altid er fornøjelse i sig selv...

 

 

Yup, jeg kan ikke skjule at det nok blir med honnør og halvrejst "dolk" at jeg står og tager imod de kære når de rammer DK :) (skal du med Yamaha Freak?)

 

 

ka i føle sådn noget lir gutter?

 

 

 

 

 

 

:argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 99
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, men det er i det mindste ikke mig der skal bo på gaden og æde halvlunken havregrød i de næste 5 år...........................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

..................... god damn for et sæt :argh: BILLLEDER!!!!!!! (når de kommer)

Link til kommentar
Del på andre sites

JA... GU SKAL JEG FUCKING MED!!!... har du også fået yamaha spons peter?

HAHAHA, du har ikke kørekort!!!!

 

 

 

... så jeg er NØDT TIL AT KØRE DIG FOR AT SE DET OGSÅ!!!!!!!! SÅ sejt!! Hvad måtte du slippe for det? Dit hus.....?

Link til kommentar
Del på andre sites

He he..

 

Jeg vil/kan ikke afsløre detaljer her og nu.. men jo, selvfølgelig er Yamaha indblandet. Yamaha ER jo my kinda shit.

 

 

Yamaha Freak: Du er mere end velkommen, tror dog ikke engang de når at ramme mit hjem, da de vist lige når at komme til når vi starter primo februar. Men så må du/i komme ud der hvor vi øver, og snuse til dem (ikke røre!!) :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er bare alt for vildt det der! TILLYKKE!

Må man spørge hvilke overvejelser du gjorde dig inden købet? Hvorfor lige Yamaha, hvorfor i ahorn og hvorfor de størrelser? Kom med det Düring! Ved du kan svare :)

 

Er helt mundlam (godt man skriver her på forumet :argh: )

 

Cool cool cool!

 

Juleståhej og vilde beats

Peter Emil

Link til kommentar
Del på andre sites

Thjaaa så er der vist en undskyldning for at give kæresten et par billetter til N&J når i skal spille i Århus til Marts :)

 

FY FOR SATAN ET SÆT...... ;) Du skulle fan'me ha' et par flade :-o GLæder mig sygt til at se billeder af ! Og et stort tillykke med sættet ! Det mår sgu da være komplet umuligt at gå rundt og vente på sådan en omgang :argh:

 

 

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er bare alt for vildt det der! TILLYKKE!

Må man spørge hvilke overvejelser du gjorde dig inden købet? Hvorfor lige Yamaha, hvorfor i ahorn og hvorfor de størrelser? Kom med det Düring! Ved du kan svare :)

 

Er helt mundlam (godt man skriver her på forumet :argh: )

 

Cool cool cool!

 

Juleståhej og vilde beats

Peter Emil

 

 

 

 

Altså...

 

jeg har jo spillet Yamaha i mange år, og blandt andet Recording Custom. Jeg havde også et Maple Custom engang..

 

Så at det skulle være Yamaha var egentlig ikke så svær en beslutning.

 

Grunden til jeg ville ha ahorn, var netop fordi jeg så mange år har spillet Birch, og godt kunne tænke mig at prøve noget andet..

 

Engang hvor vi havde et dobbeltjob på vores tour, skulle Soundforce levere et setup magen til det jeg har, men det kunne de kun i Absolute Maple.. Så der fik jeg lejlighed til at prøve det, og var MEGET imponeret.

 

Da jeg så nu i det seneste Yamaha katalog så denne nye finish Cherry Black fade (jeg er ikke så meget for alt det der sparkle hejs) så tænkte jeg NU skal det være..!!

 

Størrelserne er dem jeg plejer at spille på (næsten) og så er der jo i virkeligheden lidt af hvert, så jeg har mulighed for at ændre lidt på setups osv..

 

 

Sååå.... det var nu ret nemt ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der mangler en 24"

 

 

 

ha ha ha,... du har ret. Har da også overvejet det. Men jeg har ikke lige stået og haft brug for den størrelse endnu.. desuden ANER jeg aldrig hvor jeg skal placere mine tom's når man spiller med 24" og NEJ JEG GIDER IKKE DET DER MED EN ENKELT TOM PÅ ET SD STATIV::::GLEM DET!!!!!!! :_)

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay! Men hvorfor en 22x16 og 22x18? Minder de ikke meget om hinanden?

 

Hvad for en af stortrommene regner du med at tage med på arbejde?

 

Og som Simon siger mangler der en 24".... Ja og så lige 18" stortromme og gulvtam :argh:

 

Hilsen Peter Emil

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er jo KONGE sættet det der!! :)

Kommer i forbi Helsingør og spiller på jeres tour? Ville fandme gerne se dyret IRL!!

Men billeder kommer du heller ikke uden om, ellers bliver der ballade :argh:

 

;):-o

 

 

 

jeg LOVER jeg nok skal (få Gunnar til at) fotografere det når jeg/det kommer!! :D

 

 

Vi har næsten lige spillet på Toldkammeret. Så jeg tvivler på at vi rammer Helsingør forløbig.. men er ikke sikker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay! Men hvorfor en 22x16 og 22x18? Minder de ikke meget om hinanden?

 

Hvad for en af stortrommene regner du med at tage med på arbejde?

 

Og som Simon siger mangler der en 24".... Ja og så lige 18" stortromme og gulvtam :argh:

 

Hilsen Peter Emil

 

 

Det kommer jo an på hvilket "arbejde" man skal på :)

 

Nogle ting tror jeg måske en 22x18 kan blive lige lovlig sub voldsom (teater osv) Derfor er det meget rart lige at ha en der er en tand kortere i det, uden at skulle ned i en 20"

 

Men på Nik&Jay f.eks har jeg 2 BD med, og der kan man jo stadig sagtens kombinere 22x16 og 22x18 som jeg gør nu. Du kan ikke se forskel, og du kan også stemme dem ens (og på store anlæg er det selvfølgelig helt ens i lyden) Jeg KUNNE heller ikke få mig selv til at bestille 2 ens BD, bare fordi jeg lige i de her dage køre så meget Animal stil. Det kan jo ændre sig ;)

 

 

Thats why...

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad ville du have med til et normalt (Nik & Jay) job? Både med trommer og bækkener. Hvad bruger du af pedaler?

 

..... Btw er du selv skyld i at jeg stiller så mange spørgsmål. Du lavede selv tråden ;-)

Redigeret af Gæst
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu