March Nørder


Malte Hvid

Recommended Posts

Har faktisk spillet march musik i ca 9 år.

Og jeg har modtaget undervisning af Anders G Karlsen og Jai Jenkov.

 

Har spillet i FDF Vejle 1 Brass Band, bl.a sammen med Thrane og Casper_Juhl.

 

Det var nu meget godt, men stoppede pga uoverensstemmelser.

 

Har spillet mange forskellelige marcher...slipshavn, kpt. tucker osv.

Redigeret af lars_ulrich
Link til kommentar
Del på andre sites

Har faktisk spillet march musik i ca 9 år.

Og jeg har modtaget undervisning af Anders G Karlsen og Jai Jenkov.

 

Har spillet i FDF Vejle 1 Brass Band, bl.a sammen med Thrane og Casper_Juhl.

 

Det var nu meget godt, men stoppede pga uoverensstemmelser.

 

Har spillet mange forskellelige marcher...slipshavn, kpt. tucker osv.

tænkte mere på hvilket instrument i spillede på..

 

De fleste spiller nok march tromme, men jeg spiller nogen gange bækkener, tenor- og stortromme...

 

BTW, så kan jeg ikke lide slipshavn....

Link til kommentar
Del på andre sites

Han har undervist mig på noget der hedder efterårskursus, som afholdes i forskellige byer i DK.

Og det er i uge 42. Han er en kanon god trommeslager...han kan både undervise børn der lige er begyndt og voksne mennesker....

Og ja, han er flink og sjov....har en syg form for humor... hehe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja har spillet Tamburkorps i ca 9år og har trukket marchtrommerne de sidste 5år. selv om jeg var en af de yngste.! Startede på tværfløjte som jeg er ved at friske op på igen. Har spillet Stortromme, Tenor, Timp-Tomps osv..

 

Er blevet undervist mest på stævner på grund af at ingen i min kreds kan lære mig mere. Så har fornøjelsen af at spille sammen Brian Husted som er mit "Forbillede" han har lært mig alt om desciplin og alle de ting man skal have. Har MEGET stor respekt for ham da han er super kanon. Han forslog mig også at søge ind tl søværnets Tamburkorps.

 

Er lige blevet intruktør for Tromme 3. Første gang jeg er instruktør så lidt af en opgave som 17 årig. Elsker at være på stævne med de andre sjove drenge og piger...!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor er det bare fedt at være på hjemmebane i dette forum :hmm:

 

Jeg har også været igennem hele molevitten Slipshavn, københavnermarsh, champagnegaloppen, søs, oh when the saints, rjadetski. Osv. :cigar:

 

Jeg har egentligt aldrig kunnet stave til det skidt, hehe.

 

Jeg glæder mig til vores fremtidige debatter herinde!

 

Iøvrigt har jeg også kun positive erfaringer med Anders G. Karlsen han så mig spille for et par år siden til et nummer som han nettop selv har skrevet - på en indkøbsvogn. (JA, du hørte rigtigt en duo på INDKØBSVOGN).

 

Jeg husker kun han var positiv efter koncerten :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Har også modtaget undervisning af Anders G Karlsen. Han var en stor faktor i min musikalske opdragelse. Kan kun sige gode ting om ham.

Mange af de numre jeg spiller for tiden er da også enten skrevet, arrangeret eller begge dele, af ham.

 

Har også været igennem alle klassikerne. Slipshavn, Oh when the saints, Modern Syncopation, Fynsk Distriktsmarch, Streetmarch.

 

Spiller marchtromme i Holbæk Garden, har dog også spillet stortromme og percussion til diverse ting og sager. Og det har jeg gjort i snart 4 år :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu