Vores Sæt På Arbejde - 2007


Olje

Recommended Posts

  • Svar 469
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gunnar!

Har lange arme.... :hmm:

Den er der skam, men den er så lav at den ikke umiddelbart kan ses.

Jeg kom i god tid, som du kan se, har de andre ikke stillet op endnu.

Her er flere billeder. :hmm:

efter_r_2005_001.jpg

Redigeret af pederdaddy
Link til kommentar
Del på andre sites

Er det pga. afstanden mellem lilletromme og gulvtom at du har valgt ikke at have nogen stol? (nemmere at gå, når der er så langt)... :uhm:

OGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!

 

Pas på du ikke bliver frosset ud, med de kommentarer kære admin. Jensen!!!

 

:-);-):D:hmm:

 

Og godt nytår, din knallert! :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er "lillebror" Manu Katche kommet med på arbejde. :) Konferencefest (på mit arbejde) for ca. 70 pers. (50 mænd og 20 kvinder).

Noget af det morsomste var en af deltagerne der agerede "bartender". Han gav den gas i "baren" - levede sig 100% ind i musikken (en fyr på vel omkring de 60 - vores målgruppe :) )

Link til kommentar
Del på andre sites

"Bar-tenderen" stod i hullet, der kan anes i baggrunden (ved orkester-ejerens albue) og klappede i takt og lavede bølger og meget mere - skide skægt!! :)

Redigeret af Olje
Link til kommentar
Del på andre sites

SEJT, Ole!! Hvilke bækkener har du med på job der? Og bruger du aldrig din "autoriserede" Manu K. snare til sættet?

Jeg havde

  • 8" Splash
  • 12" Thin China
  • 14" + 16" Fast Crash og
  • 20" Full Ride

Nej, jeg har brugt min 14x6½ RC lilletromme de gane jeg har haft Manu med "på vejen" :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Er i studiet med Catfish for tiden. Det er et semiakustisk bluesband med egne numre. Til den lejlighed passer mit Ajax jazzsæt helt fremragende - det lyder supergodt!

Her et par billeder fra idag, hvor der blev lagt grundspor med bas og trommer. (Og ja - jeg skal have coatet 12'eren om, så den passer til resten af sættet!)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyder som et spændende projekt, Per :tu: Er det nogle gevaltigede store bækner, eller snyder vinklen?

Det er måske vinklen, ja - eller at det er et lille jazzsæt, måske.. ?

 

Det er et 22" Constantinople, 20" Left side ride og 18" Pre Aged, så tjo, store og store.. Det er vist ikke så galt. :P

Jeg kan bare godt lide den lidt blødere lyd, man får med bækkener af en hvis størrelse!

Link til kommentar
Del på andre sites

Nåja - bell'en, der sidder omvendt på mit 18", er faktisk klokken fra et smadret 2002, og det er så noget, der ligner 6,7489009" - sådan cirkus.. :P

Meget fed effekt, der lige skulle nævnes! Det kan alle med et smadret bækken lave! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Er i studiet med Catfish for tiden. Det er et semiakustisk bluesband med egne numre. Til den lejlighed passer mit Ajax jazzsæt helt fremragende - det lyder supergodt!

Her et par billeder fra idag, hvor der blev lagt grundspor med bas og trommer. (Og ja - jeg skal have coatet 12'eren om, så den passer til resten af sættet!)

hvad sker der også for splashet på lilletrommen ? :tu:

 

- Brookz

Redigeret af brookz
Link til kommentar
Del på andre sites

hvad sker der også for splashet på lilletrommen ? :-)

 

- Brookz

Det er faktisk en ret fed effekt! Det lyder lidt som en tog, når man bruger whiskers på det - og som en 80'er-el-lilletromme med stikker! Skulle bruge tog-lyden i et nr., så det er derfor, det ligger der! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er måske vinklen, ja - eller at det er et lille jazzsæt, måske.. ?

 

Det er et 22" Constantinople, 20" Left side ride og 18" Pre Aged, så tjo, store og store.. Det er vist ikke så galt. :tu:

Jeg kan bare godt lide den lidt blødere lyd, man får med bækkener af en hvis størrelse!

Det skulle vel ikke være min kære gamle hihat der er med på arbejde der?

I så fald ser den ud til at have det godt. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det skulle vel ikke være min kære gamle hihat der er med på arbejde der?

I så fald ser den ud til at have det godt. :tu:

Det er det lige nøjagtig! Den har det godt i sit nye forhold og er højt elsket og værdsat - det er den fedeste hihat, jeg har haft endnu! :-) (Til de uindviede: Det er en 14" Zildjian KC Dark hihat)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er det lige nøjagtig! Den har det godt i sit nye forhold og er højt elsket og værdsat - det er den fedeste hihat, jeg har haft endnu! :lol: (Til de uindviede: Det er en 14" Zildjian KC Dark hihat)

Yep, den lyder nemlig supergodt! :tu:

Er i øvrigt også rigtig glad for new beat'en - den passer perfekt ind i setup'et!

Link til kommentar
Del på andre sites

Yep, den lyder nemlig supergodt! :-)

Er i øvrigt også rigtig glad for new beat'en - den passer perfekt ind i setup'et!

Så bliver det jo ikke bedre - den slags byttehandler er sjove! :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu