Iphone


Mathias

Recommended Posts

Hmm synes også dt ser meget fedt ud meeeen der er nu lidt skeptik omkring denne iPhone.... her er lidt fra tv2.dk -

Begejstringen hos teleanalytiker fra Strand Consul, John Strand, er stærkt behersket.

 

"Jeg er bestemt ikke imponeret. Apple har hverken sagt eller gjort noget, som har imponeret mig. De prøver at lave en iPod med indbygget mobiltelefon, og de gør det i samarbejde med en af USA's største operatører. Det vil sige, at for at bruge den skal man bo i USA. Det svarer til, at TDC laver en mobiltelefon, som kun kan bruges af TDC-kunder," siger John Strand.

 

Andet forsøg med mobiltelefoner

Det er anden gang, Apple forsøger sig med en mobiltelefon. Første gang var i samarbejde med Motorola, og det var langt fra nogen succes.

 

John Strand henviser til, at mobilmarkedet er en benhård branche, og at store selskaber som Siemens og Philips har trukket sig ud med store milliardtab. Microsoft har med sine økonomisk stærke muskler gennem fire år - indtil videre - kun formået at erobre én procent af mobilmarkedet, hvor der årligt sælges en milliard mobiltelefoner.

 

"Det kan godt være, at Apple har haft succes med sin musikafspiller, men med et så avanceret produkt, som det her er, er det forbundet med høje omkostninger. Det er langt fra sikkert, at det giver succes i det mobile univers. Det, mange i-Pod fans troede, vil være et kæmpe brøl og skvulp i den store televerden fra Apples side, er endt med at blive et plask i fuglebassinet," siger John Strand.

 

 

Så jeg ved ikke rigtigt, men glæder mig bestemt til at se den :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

man bliver sku da nødt til at have en skuldertaske til den der!..

 

 

 

Man kan sku ikke gå rundt med den i hånden.. Nææ, så taber man den sku bare..

- Vupti, 15.000 ud af fars lomme ;-)

Redigeret af Skav
Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe, der kom sku lidt mange sku'er i det indlæg :P

Syntes jeg sku ikke :)

 

- Og den ser da rigtig fed ud, men man fristes til at undre sig over batteri tiden, levetiden på sådan en fætter. Hvad med ridser, vil det ødelægge touch-screen modulet osv. osv... - Den virker i mine øjne ret skrøbelig.

 

Men det er da helt sikkert et stort skridt i en multitasking teknologisk vidunderlig verden... ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu