Praktik


Jenner

Recommended Posts

Hej jeg skal snart i praktik, men jeg ved ikke, hvor endnu. Så jeg tænkte, jeg lige ville oprette en tråd.

Er der nogen der kan anbefale et sted, eller kender et sted der kunne være fedt..

Det skal selvfølgelig have noget med trommer eller musik at gøre..

Jeg tænkte på et pladestudie...

hvad siger i? jeg er meget åben for andre idéer. :gross:

 

-Jenner

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal ikke tage i et studie hvis det ikke er en bekendt du har med. Jeg var i Baltic Recording med min trommelærer, fra en onsdag til søndag. Det var skide godt. Lærte en masse, og absolut ikke hver dag man sidder i et så fedt studie og hører The Dark Side Of The Moon på monitors til 150 - 200.000 kr! B) Jeg lærte en masse om placering, fasevending og andet lydgejl. At se Michael Friis indspille bas, var sgu næsten en oplevelse i sig selv. Damn, han ligger lige i skabet. :D Jesper Mejlvang - 80'ernes firstchoisepianist - spiller heller ikke skidt på det Bösendorfer. Dyre Neumann, AKG osv.... :gross:

 

Men kons ja. Det er vist Ole Rømer der står for studiet der. Jazzslager!

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal ikke tage i et studie hvis det ikke er en bekendt du har med.

Ok... Jeg kender sku ingen der arbejder i et studie... :gross:

jeg overvejer at tage ind til moderndrums...men der sker nok heller ikke så dælens meget der... :D ...

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej jeg skal snart i praktik, men jeg ved ikke, hvor endnu. Så jeg tænkte, jeg lige ville oprette en tråd.

Er der nogen der kan anbefale et sted, eller kender et sted der kunne være fedt..

Det skal selvfølgelig have noget med trommer eller musik at gøre..

Jeg tænkte på et pladestudie...

hvad siger i? jeg er meget åben for andre idéer. ;)

 

-Jenner

Hej jenner, jeg har ikke noget råd, men et fraråd! jeg var på mgk sidste år, og det var sgu en skuffelse, for mere end 75% af tiden sad jeg og så på alm. musikskole undervisning som jeg selv har gået til i 7 år.... suk!

 

 

mvh Esben :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst King of drums

Hehe, jeg var i praktik, som pædagog i en børnehave, og det var skide spas :D !!

Jeg fik i øvrigt lov til at fyre den af på et sæt congas med nogle af drengene :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Tag ikke i K.E. Musik! Skal selvfølgelig ikke ku sige om de morer sig mere ovre i Jyllands-afdelingen, men hold kæft jeg kedede mig den uge jeg var i afdelingen i København. Udbuddet af trommesæt i butikken er yderst sparsomt, jah nærmest deprimerende. Og der er ikke rigtig tid til at tage særegnt hånd om dig. Bevares, arbejdet ska jo passes, men for satan man kommer til at kede sig..! Men jeg tror at praktik i en decideret trommeforretning er en god ide. Der er da noget, hvis ikke at banke på, så ihvertfald at kigge på. Jydske trommeforretninger er ihvertfald kendt for at ha det største udvalg af de fedeste gryder..

Link til kommentar
Del på andre sites

Var i sin tid i praktik på Kgl. Kons. (klassisk) i KBH, dengang safri-duo drengene gik der - det var super sjovt at snuse til selv om jeg ikke er til klassisk slagtøj. Og jeg har hørt der også er konservatorier i Jylland :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst King of drums
Tag ikke i K.E. Musik! Skal selvfølgelig ikke ku sige om de morer sig mere ovre i Jyllands-afdelingen, men hold kæft jeg kedede mig den uge jeg var i afdelingen i København. Udbuddet af trommesæt i butikken er yderst sparsomt, jah nærmest deprimerende. Og der er ikke rigtig tid til at tage særegnt hånd om dig. Bevares, arbejdet ska jo passes, men for satan man kommer til at kede sig..! Men jeg tror at praktik i en decideret trommeforretning er en god ide. Der er da noget, hvis ikke at banke på, så ihvertfald at kigge på. Jydske trommeforretninger er ihvertfald kendt for at ha det største udvalg af de fedeste gryder..

Der må jeg lige sige, at Aalborgafdelingen, som også er den største af K-Es butikker, er den fedeste musikbutik, jeg nogensinde har været i, og trommer er der MASSER af! :P:DB):tu:^_^;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der må jeg lige sige, at Aalborgafdelingen, som også er den største af K-Es butikker, er den fedeste musikbutik, jeg nogensinde har været i, og trommer er der MASSER af! :P:DB):tu::uhm:;-)

Jamen der man ser. Ja, Knud Eskildsen beholder sgu nok guffet for sig selv ovre i Jylland..Så vil jeg selvfølgelig ikke benægte adgang til det sted :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu