Er Du Til Tenor/multi-toms Eller Begge Dele?


Jai Jenkov

Er du til tenor/multi-toms eller begge dele?  

22 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Heysa danske marchtrommeslager

 

Hvad er din yndlingsbesætning i trommekorpset. Har du nogle favorit instrumenter? Er der nogle instrumenter du ikke synes hører hjemme i et trommekorps? Eller synes du det er fedt med nogle nye instrumenter og udfordringer?

 

Hilsen

Jai

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg hverken marchtrommeslager eller medlem af et trommekorps, men jeg stemte "Jeg synes at alle former for trommer/percussioninstrumenter kan anvendes i trommekorps"

Fordi jeg mener at rammer og genre indenfor musik er til for at blive brudt... Det handler om at være åben.. Uden det ville musikken ikke udvikle sig... Ugh !!!! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 år senere...
jeg er selv ''fuldtids'' marchtrommeslager :P

 

og

personligt

sys jeg at multi-toms udelukker brugen af tenor,...

og at den sejeste form for trommekorps kunne se således ud, :)

 

5 storetrommmer

7 lille/marchtrommer

4 Quad/Qvint toms

3 bækkener : :hmm:

 

Det kunne være NICE yearh :lol:

 

:kiss:

 

Bliver det ikke lidt meget tenor i forhold til mængden af de andre slagtøjs instrumenter?

Link til kommentar
Del på andre sites

Faktisk ikke - Hvis man bruger High Tension trommer, i lilletromme-afdelingen, skulle det gerne falde i balance.

 

Her er et drum corps med den besætning jeg foreslår, det ikke det fedeste drum corps, men de giver dog et billede af balancen mellem hver instrument gruppe:

 

http://www.youtube.com/watch?v=nfyagf_vUOo...feature=related

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu